Gå til innhold

Målsøm-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet litt snadder:

Blank Label

Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til.

Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut:

*snip*

Huff, huff, og dobbelt huff.

Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best.

Amerikanerne har jo noen av verdens dyktigste webdesignere, men faktum er at verken MT, TS eller denne Blank Label har særlig gode webløsninger, men det er nå en annen sak.

Har ikke TailorStore god webdesign? Der tror jeg du mistet troverdigheten din gitt.

Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt poenget med å nevne Blank Label i førsteposten. De hadde kanskje 3 eller 4 pene stoffer, og resten så helt jævlig ut.

Fordi det er opp til hver enkelt å bestemme hva de liker eller ikke liker. For streetwear-folk er det sikkert mye der som kan fungere.

Har funnet litt snadder:

Blank Label

Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til.

Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut:

*snip*

Huff, huff, og dobbelt huff.

Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best.

Amerikanerne har jo noen av verdens dyktigste webdesignere, men faktum er at verken MT, TS eller denne Blank Label har særlig gode webløsninger, men det er nå en annen sak.

Har ikke TailorStore god webdesign? Der tror jeg du mistet troverdigheten din gitt.

Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere.

Vennligst ikke drit deg ut på min plen. "Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere." Og der tror jeg du mistet troverdigheten din. TailorStore sin løsningen er bra nok den, men sist jeg brukte løsningen var det flere bugs i Opera. For øvrig snakket jeg om løsninger, altså det komplette bildet, ikke kun webdesignet. Jeg snakker om interaksjonsdesignet, brukergrensesnitt osv.

Men i denne tråden handler det heldigvis om *trommevirvel* .. skjorter!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt shirt fabric catalogue fra modern tailor? Ganske rimelig med 25$ for det som skal være samtlige stoffer (selv om jeg tviler litt..?) gratis frakt og tre kuponger med 10$ rabbatt. Noen som kan kommentere på om det er samtlige stoff? Vurderer da å kjøpe da jeg absolutt ikke klarer å velge stoff utifra up close bilder.

Må si at lyserosa, beige(?) - typisk ivy skjorte og lyseblå skjorte står på ønskelista, alt i oxford button down.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Mye blå skjorter fra før, men skader ikke med en plain button down blå som jeg ikke har ;) Tror ikke beige er riktig heller, er en type gulhvit- off white. Bilder av dette er jo selfølgelig som sunket i jorden.

Hvordan pulle off en helt hvit skjorte uten at det blir for formelt?

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Jeg valgte Derby. Stoffet føles komfortabelt vil jeg påstå.

EDIT: Stoffet funker bra til shorts, men jeg tror stoffet vil oppleves litt stivt hvis du bruker dette i en bukse. Noe a la NN07 chinosene, for dem som har kjennskap til disse. Det er i hvert fall min mening.

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tapered fit er genialt. Satt akkurat slik som en bukse skal. Får slenge opp et bilde i dag eller i morgen.

Fikk Chinoesen og skjorten min i dag. Alt sammen satt om et skudd, og det var jo bra. Skjorta var et par cm for lang på ermene, og buksa kanskje litt for lang, men de er absolutt brukbare. Bilder kommer i dag eller i morgen!

Stoffet på buksa er veldig behagelig å ha på seg, men jeg tror det blir litt kaldt å bruke ute på vår/høst. Skal jeg ha vår/høst chinos tror jeg man burde velge det tyngre stoffet. Men skal chinosen hovedsakelig brukes om sommeren, så er Nottingham et veldig godt stoff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...