fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skjønner ikke helt poenget med å nevne Blank Label i førsteposten. De hadde kanskje 3 eller 4 pene stoffer, og resten så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg synes TS sin er ganske ok. MT ser ganske grusomt ut med tanke på brukervennlighet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 MT fungerer helt utmerket, selv om det ikke ser så utrolig pent ut. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har funnet litt snadder: Blank Label Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til. Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut: *snip* Huff, huff, og dobbelt huff. Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best. Amerikanerne har jo noen av verdens dyktigste webdesignere, men faktum er at verken MT, TS eller denne Blank Label har særlig gode webløsninger, men det er nå en annen sak. Har ikke TailorStore god webdesign? Der tror jeg du mistet troverdigheten din gitt. Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere. Sa han med blinkende logo på websiden sin. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Skjønner ikke helt poenget med å nevne Blank Label i førsteposten. De hadde kanskje 3 eller 4 pene stoffer, og resten så helt jævlig ut. Fordi det er opp til hver enkelt å bestemme hva de liker eller ikke liker. For streetwear-folk er det sikkert mye der som kan fungere. Har funnet litt snadder: Blank Label Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til. Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut: *snip* Huff, huff, og dobbelt huff. Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best. Amerikanerne har jo noen av verdens dyktigste webdesignere, men faktum er at verken MT, TS eller denne Blank Label har særlig gode webløsninger, men det er nå en annen sak. Har ikke TailorStore god webdesign? Der tror jeg du mistet troverdigheten din gitt. Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere. Vennligst ikke drit deg ut på min plen. "Og det er mulig det finnes noen gode amerikanske webdesignere, men de er generelt dårligere enn europeere." Og der tror jeg du mistet troverdigheten din. TailorStore sin løsningen er bra nok den, men sist jeg brukte løsningen var det flere bugs i Opera. For øvrig snakket jeg om løsninger, altså det komplette bildet, ikke kun webdesignet. Jeg snakker om interaksjonsdesignet, brukergrensesnitt osv. Men i denne tråden handler det heldigvis om *trommevirvel* .. skjorter! Endret 27. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Noen som har bestilt shirt fabric catalogue fra modern tailor? Ganske rimelig med 25$ for det som skal være samtlige stoffer (selv om jeg tviler litt..?) gratis frakt og tre kuponger med 10$ rabbatt. Noen som kan kommentere på om det er samtlige stoff? Vurderer da å kjøpe da jeg absolutt ikke klarer å velge stoff utifra up close bilder. Må si at lyserosa, beige(?) - typisk ivy skjorte og lyseblå skjorte står på ønskelista, alt i oxford button down. Endret 1. mars 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Her står det hvilke stoffer du får med. Tror jeg tar og bestiller en slik nå. Det er greit med de kupongene, spesielt til når jeg skal kjøpe testskjorte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Deneb: Dropp beige. Det antakeligvis mest anvendelige er blå, men skader ikke med hvit og rosa. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Mye blå skjorter fra før, men skader ikke med en plain button down blå som jeg ikke har Tror ikke beige er riktig heller, er en type gulhvit- off white. Bilder av dette er jo selfølgelig som sunket i jorden. Hvordan pulle off en helt hvit skjorte uten at det blir for formelt? Endret 1. mars 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvordan pulle off en helt hvit skjorte uten at det blir for formelt? Det er veldig lett om sommeren. Hvit skjorte + pluss en shorts i feks navy, beige, rosa, whatever Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Eneste vilkåret etter mitt syn er at skjorten må være slim-fit, samt ha et moderne snitt og være av typen button-down. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 In time, in time... Er det chinis-shortsen fra TS du har bestilt? Eller er det den slimme chinosen? Trenger å høre hvordan passformen er. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 In time, in time... Er det chinis-shortsen fra TS du har bestilt? Eller er det den slimme chinosen? Trenger å høre hvordan passformen er. Trenger å høre hvordan det letteste stoffet på chinosen er. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 In time, in time... Er det chinis-shortsen fra TS du har bestilt? Eller er det den slimme chinosen? Trenger å høre hvordan passformen er. Ja, det er chinos-shortsen jeg har kjøpt. Hva med det? Fit-pic kommer etter hvert. Ta det med ro... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvilket stoff valgte du og hvordan er følelsen? Var det ikke noen her som kjøpte en chinos av dem? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg valgte Derby. Stoffet føles komfortabelt vil jeg påstå. EDIT: Stoffet funker bra til shorts, men jeg tror stoffet vil oppleves litt stivt hvis du bruker dette i en bukse. Noe a la NN07 chinosene, for dem som har kjennskap til disse. Det er i hvert fall min mening. Endret 3. mars 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Takk, da blir det Derby på shortsen, og Nottingham på chinosen. Så får vi bare se om noen her har erfaring med tapered fit på chinosen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tapered fit er genialt. Satt akkurat slik som en bukse skal. Får slenge opp et bilde i dag eller i morgen. Fikk Chinoesen og skjorten min i dag. Alt sammen satt om et skudd, og det var jo bra. Skjorta var et par cm for lang på ermene, og buksa kanskje litt for lang, men de er absolutt brukbare. Bilder kommer i dag eller i morgen! Stoffet på buksa er veldig behagelig å ha på seg, men jeg tror det blir litt kaldt å bruke ute på vår/høst. Skal jeg ha vår/høst chinos tror jeg man burde velge det tyngre stoffet. Men skal chinosen hovedsakelig brukes om sommeren, så er Nottingham et veldig godt stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå