Nostalgisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har opplevd det samme selv. Ifølge sporingen tok det nesten et døgn å forflytte pakken min fra den ene enden av Trondheim til den andre. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tenkte å bestille meg fire skjorter fra MT i dag. Noen forslag til stoff? Har tenkt å kjøpe en hvit oxford med "buttondown" krage, en blå gingham med button down, en dresskjorte med franske mansjetter (usikker på stoff her) og en jeg ikke har bestemt meg for. Har bestilt en testskjorte tidligere, så det blir å justere målene fra den litt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hva med en lyseblå OCBD? Kan aldri få for mange av de! Da har du jo en god bestilling vil jeg si. Endret 24. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Tenkte å bestille en linskjorte fra MT: Vurderer en blue check også, men tar en av gangen i tilfelle jeg bommer fullstendig på målene. Så på chinos fra Tailor Store. Tror dere stoffet i Derby-modellen blir litt tungt om sommeren? Endret 24. februar 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Du kan prøve testskjorte til 19.99$, hvis du ikke føler deg komfortabel til å legge inn bestilling i et dyrere stoff. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kanskje en god idé det ja. Omtrent alle målene jeg har oppgitt er lavere enn det som tilsier XS slim i tabellen til MT. Frykter at den kommer til å bli litt vel slim... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Les førsteposten - ikke gå i samme fellen som meg (og andre). Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Med tanke på at de fleste som har bestilt her har opplevd at skjorten er litt for liten, ville ikke det vært noen dum idé. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Lokeland, det er feil i førsteposten. Du har skrevet Black Label istedenfor Blank Label. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Faen, trodde jeg rettet det Kikket nemlig på et plagg fra RLBL når jeg fant siden, så hadde det i hodet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Les førsteposten - ikke gå i samme fellen som meg (og andre). Men dere som opplevdde at den ble for liten tok vel mål av kroppen deres? Jeg måler en litt loose fit skjorte og trekker fra et par centimeter her og der for å få den slim. De gjør ikke noe forskjell på modellene når man oppgir skjortemål. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Da så. Da kan du jo ikke gjøre annet enn å stole på deg selv, men det er jo bare å ta på deg skjorten, dra ut stoff og måle det med målebånd. Da er det jo så sikkert som det kan bli. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skjorten og pique'en satt som et skudd. Kortbuksene kunne ikke vært mindre enn de er i hvert fall. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 *host* pics *kremt* 2 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 In time, in time... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har nå på meg skjorten. Sitter fint, forsåvidt. Den kunne muligens vært litt smalere i livet, men jeg har en følelse av at det ville sett litt småteit ut. Bør nok heller legge på meg litt. Den sitter perfekt utenom det, stoffet føles også ganske kurant. Generelt et godt kjøp. brb, skal drikke olivenolje og spise avocado. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hvilket stoff er det? Husk på at den mest sannsynlig vil krympe litt her og der når du vasker den. Og, pics plzzzzz! Endret 26. februar 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har funnet litt snadder: Blank Label Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til. Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut: http://www.youtube.com/watch?v=wkxgJRwyZlk Huff, huff, og dobbelt huff. Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor du prøver å ødelegge samtlige tråder du er innom. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Har funnet litt snadder: Blank Label Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til. Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut: *snip* Huff, huff, og dobbelt huff. Her har du et prima eksempel på amerikansk webdesign mot europeisk. Gjett hvilken som er best. Amerikanerne har jo noen av verdens dyktigste webdesignere, men faktum er at verken MT, TS eller denne Blank Label har særlig gode webløsninger, men det er nå en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå