lokeland Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Vel, det hører med til historien at den ble for liten. Angående livvidden er det vanskelig å si. Så lenge du har målt deg etter instruksjonene skal det gå bra, men mener det var greit å legge på 2-3cm der. Edit: Typo Endret 12. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jaja, kan ikke få gjort noe særlig mer enn å vente på at de kommer... : ) Lenke til kommentar
geil Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ahkei, kanskje jeg ikke bomma så grådig da. Lurer på en liten ting til. I ordrebeskrivelsen kom målene opp i tommer også. Der sto det at buksen min ble 34,3" i livet. Men, når jeg kjøper bukser bruker jeg 29 eller 30 i livvidde. Har jeg rotet til skikkelig? Når du kjøper en bukse vil den oppgitte størrelsen være vanity sizing, mens størrelsen du fikk oppgitt i tommer er direkte omregnet fra centimetermålene du oppga. Regner med du målte deg selv til 87 cm, 29 tommer er derimot 73 cm. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Bestilte en prøveskjorte fra ModernTailor nå, omtrent hvor lang tid vil det ta før den kommer? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 1-2 uker er vel ca. den tiden det har tatt ved mine 3 bestillinger. Den ene brukte dog litt lengre tid. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Er det noen som har noen tips til skjortestoff hos MT? Har enda bare oxforden postet på første side, og har lyst på noe annet. EDIT: Tenkte jeg skulle skaffe meg et litt mørkere blått stoff til sommeren, noe à la dette. Noen som har innspill på hvilket av disse som ser bra ut? Endret 22. februar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har noen fått chinos fra tailorstore enda? Jeg er spent på materialet, samt hvordan de sitter. Skjorten min er forrestensendt fra distribusjonssentralen i Sverige nå, 15 dager etter bestilling. Da får jeg den vel i løpet av to-tre dager? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Christian B: Er ikke spesielt fan av mørke skjorter. DandyVers: Antakeligvis tar det bare 1-2 dager. Du får poste den her når det kommer da! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Dandy, har bestilt et par Chinos i navy av den letteste stofftypen i tapered fit. Er ingen ekspert på stoffer, men kan prøve å si noe om den når den er ankommet. Sjekket nå, og den er "På vei til distribusjonssentralen" Endret 22. februar 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ah, fint. Jeg skal laste opp bilde når den kommer. Mange takk Dexter! Kanskje du kan legge ut et bilde også? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Christian B: Er ikke spesielt fan av mørke skjorter. DandyVers: Antakeligvis tar det bare 1-2 dager. Du får poste den her når det kommer da! Må si meg enig, men fikk litt lyst på en mørkeblå til å ha sammen med en beige chinos/shorts etter jeg så hvor bra det så ut på PG: Eller har du noen andre forslag til et godt stoff? Er jo nesten umulig å finne noe der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg liker rutete stoff for tiden. Rosa, marineblå og lyseblå ruter f.eks. Men har ingen spesifikke forslag! Synes dog det er masse fint å velge mellom jeg da Vurderer å kjøpe en hvit penskjorte med stoff fra Alumo, men må perfeksjonere målene litt mer. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du får si ifra om du finner noen fine rutete stoff, er forsåvidt ute etter det og. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Magenta Check g21 LT90 -------------------------------- USD $39.95 USD $39.95 -------------------------------- Pink Check k22 Japan -------------------------------- USD $69.95 -------------------------------- Light Blue Check 062986-16 Mercerising -------------------------------- USD $129.95 -------------------------------- Den hadde jeg vel ikke kjøpt selv, men kan se for meg at det om det gjøres riktig kan den bli en del av et pent antrekk. Endret 22. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pink Check var fint. Jeg får forhåpentligvis kjøpt meg et par skjorter før sommeren, trenger å gjøre om garderoben min, men jeg trenger en deltidsjobb også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Har funnet litt snadder: Blank Label Samme konseptet som hos TS og MT, men med litt mer kreative og fargerike stoffer ser det ut til. Bestillingsprosessen ser også ganske enkel ut: http://www.youtube.com/watch?v=wkxgJRwyZlk Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt. Vil det si at den har havnet på postkontoret? Produktnavn: CARRYON HOMESHOPPING BULKSPLIT. Ut ifra dette ser det jo ut til at den kommer til å bli sendt hjem til meg, men jeg kan jo likegodt brukte 15 minutter på å hente den nå. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Nei, pakken har ikke kommet frem til ditt postkontor. Pakken blir videresendt til ditt postkontor, og når pakken endelig ankommer vil det stå at pakken er klar for levering og da kan man printe ut en hentelapp. Endret 24. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Aha. Da er postgangen svært treg, du skulle nesten forvente at pakken hadde forflyttet seg fra terminalen på Minde til hovedpostkontoret i sentrum i løpet av seks timer. Jeg regner iaf med at terminalen den har havnet på er i Bergen, iom. at dette står på sporingstjenesten: 24.02.2011 10:03, 5020 BERGEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå