lokeland Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Har nå bestilt en bukse i kordfløyel fra Tailor4less. Har noen erfaringer med de? De tok ikke målene på leggene, så blir spennende å se hvordan de sitter nedover beinene. Det er jo uansett ingen krise ettersom det er en enkel sak å justere. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er det lett å gjøre buksebenet slimmere på en pen måte? Har du en how-to guide? Har noen chinos som godt kunne vært litt tightere i leggen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Fant en fin guide på YouTube en gang, men husker ikke akkurat hvilken. Er sikkert bare å søke. Uansett skal jeg ikke prøve meg på denne dersom det viser seg at den trenger justeringer i beinene. Grunnen til det er at kordfløyel, etter min erfaring, er litt vrient å jobbe med. Edit: Fikk hjelp av svigermor en gang og hun lærte meg noen ting. Blant annet er det kjekt å først sy buksebena midlertidig sammen med lange sting (slik skreddere gjør med dresser), slik at du kan prøve de på. Min erfaring er at man skal være god til å ta mål om man skal få et perfekt resultat første gang, spesielt om man er pirkete. Endret 7. september 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Så en kjempebra guide en gang i tiden jeg også, men har aldri funnet den igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=p5x33A-AO-8 Den er ihvertfall brukbar, men det ble postet en som var mye bedre. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg trenger en ny skjorte som skal brukes med en navy dress, og jeg må ha den i løpet av litt i overkant av to uker, rekker jeg å få den fra moderntailor innen den tid? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har du seriøst ikke en eneste skjorte som passer til en navy dress? For å svare, ja det rekker du nok. Hvis du vil være ekstra sikker kan du betale ekstra for raskere shipping og produksjon. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg ville betalt de ekstra kronene. Etter min erfaring kan det også ta lengre enn 2 uker. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har du seriøst ikke en eneste skjorte som passer til en navy dress? For å svare, ja det rekker du nok. Hvis du vil være ekstra sikker kan du betale ekstra for raskere shipping og produksjon. Joda, jeg har vel tre-fire stykker, men jeg har lyst på en ny. Skjorter er egentlig det jeg har minst av, mye fordi det er det som synes å være vanskeligst for meg å finne rett størrelse i, og jeg ikke gidder å bestille fra moderntailor og tailorstore. Gensere derimot har jeg latterlig mye av. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fikk den nye blazeren min for et par dager siden. Jeg er fornøyd, men det et eller annet rart som skjer ved skuldrene... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 For meg ser det ut som om den rett og slett er for bred over skuldrene. Det var litt uheldige skygger der så det kan være jeg blir lurt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor ble den kjøpt? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Haawy: Synes den ser veldig bra ut, men virker kanskje litt trang i overarmen. Kan det være det du merker? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvor ble den kjøpt? Tilfeldig MTO-butikk jeg kom over. Er i Sør-Korea og finner ikke noen nettside, men den het The Suit. Det virker som om skuldrene er litt lange. Jeg kan prøve å ta et bedre bilde i morgen. Godt å høre at det ser greit ut ellers! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Nytt bilde som viser skulderen litt bedre. Endret 9. oktober 2011 av Haawy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan gjør folk det med button down-krager hos moderntailor? Var det ikke noe om at man burde skrive at de skal flytte knappene opp en cm eller noe? Har aldri bestilt bd-krager derfra før, så trenger litt hjelp her... Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 på min bd skjorte derfra så ba jeg ikke om noe slikt, og kraven ser helt standard ut. kan prøve å få tatt bilde i morgen. forresten er det en kinesisk høytid nå, så om du bestiller nå tar. det litt ekstra tid sa dem til meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jo, er mange som har bedt om å få knappene flyttet litt. Tror de tok tipset fra SF? Men var vel 1cm opp som du sier ja. Men du burde vente på Lokeland eller noen av de som har gjort det samme, for jeg skal ikke si meg heeelt sikker på at det var en cm. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg gadd ikke vente på svar La bare ved et bilde av en krage som er slik jeg vil ha den, så satser jeg på at det blir ok... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Har bedt dem flytte knappene opp. Hvis du ikke gjør det vil du ikke få en roll på kraven i det hele tatt. Edit: Etter min erfaring varierer det en del hvor mye de faktisk bruker referansebilder, så hadde lagt til en kommentar med et spesifikt ønske om å flytte de litt opp, bare for sikkerhets skyld. Endret 13. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå