Jørgen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg fikk den på mail, så du må sikkert bare registrere deg. Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk den på mail, så du må sikkert bare registrere deg. Er du sikker på at det var 50%??? Iflg MT så gir dei ut berre 20% avslag, om du klikkar "liker" på Facebook sida deiras Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fikk mail om 50% jeg og. Det gjelder dog kun utvalgte stoff, og jeg har ikke sjekket utvalget. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hm. Jeg har ikke fått noen e-post om det. Er det en kode? Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har undersøkt litt med MT og dette er ein såkalla "Exclusive sales code" Alle får den, med jevne mellomrom,den blir sendt ut så lenge du har kryssa av til å motta nyheitsbrev frå dei. Eg har heller ikkje motteke ein slik mail enn so lenge. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 http://click.tailorstore.com/mail/OBS?muid=1dQ3Bb228494695 Noen som ønsker å bestille mæd swagger skjorte med albuelapper eller .. wait for it .... ermeløse skjorter? TailorStore tilbyr nå det for de som vil være übercoole til sommeren Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Wow. Når noe først blir en trend skal det jo puttes på alt... Det kommer sikkert snart quiltede skjorter også : ) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Double-breasted quilted skjorte med albuelapper? ja takk 1 Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Fy faen. "Albuelapper, en av vårens hotteste trender". Neineinei. its broken. Endret 7. april 2011 av Deneb Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sagt det før, men: Herregud som det drittprogrammet der irriterer meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Double-breasted quilted skjorte med albuelapper? ja takk Lol. Vårens hotteste trend. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ikke glem og poppe kragen Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sagt det før, men: Herregud som det drittprogrammet der irriterer meg. Er jo litt morro om en ikke tar det så høytidelig Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da var prøveskjorte og stoffprøver bestilt fra ModernTailor! Til den nette sum av ~300 inkludert frakt (moms og toll tar jeg som det kommer). Fitpic kommer i bildetråden når skjorta er i hus. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Da bestiller jeg min første skjorte fra Moderntailor. Var ikke helt fornøyd med den fra Tailorstore, i hovedsak på grunn av mål, men jeg har jo heller ikke alternativet til å endre på hoftebredde, noe som er synd, og det store stoffutvalget på Moderntailor gjør nok at jeg kommer til å bruke de fremover. Uansett, fitpic kommer når skjorten kommer. Forresten, er det slik at jeg bør be om å få knappene på kragen flyttet litt? nvm Endret 27. april 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjenner noen til hvem ModernTailor bruker som speditør? Jeg fikk et tracking nummer hos EMS, noe kinesiske greier. Nå ser jeg det står oppført «attempted delivery» to ganger med en time imellom, og jeg har ikke hatt noen på døra her i det hele tatt. Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjenner noen til hvem ModernTailor bruker som speditør? Jeg fikk et tracking nummer hos EMS, noe kinesiske greier. Nå ser jeg det står oppført «attempted delivery» to ganger med en time imellom, og jeg har ikke hatt noen på døra her i det hele tatt. Dei brukar DHL EXPRESS, var iallefall dei som leverte til meg. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jaja, det havner vel på postkontoret til slutt, håper jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har fått pakker fra MT levert med både TNT, DHL og Posten, om jeg ikke husker feil, så det er jo bare å sjekke hos alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå