cozmo71 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ny skjorte på vei fra MT: Ser de har byttet fraktselskap til SXY Express. De har ikke en engelsk versjon av hjemmesiden sin og siden ser generelt ganske tom ut. Noen som har fått levert skjorter fra MT med SXY og eventuelt har erfaringer? Jepp, har to skjorter som blir levert i morgon. Det er DHL Express som leverar. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Fikk du sporet den, isåfall hvor? Prøvde hos DHL, men fikk ikke noe opp. Kan selvfølgelig være at den ikke er registrert hos dem enda. Endret 22. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fikk du sporet den, isåfall hvor? Prøvde hos DHL, men fikk ikke noe opp. Kan selvfølgelig være at den ikke er registrert hos dem enda. ja det fekk eg, men det var etter dei hadde forsøkt å levera den på mi dør heime i går. På lappen som var festa på døri stod det eit fraktbrevsnummer som er sporbart hosDHL Express Det er ikkje samme nummerert som du får frå MT. Tru dei jobbar med saken om å få til ein bedre løysing, samt at det er mligheit for internasjonal sporing. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Hmmm, da så. De hadde vel sine grunner til at det endret løsningen. Den (hvor de sendte med EMS) fungerte jo godt, men men. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fikk min testskjorte fra MT i dag, målt etter en skjorte jeg hadde fra før. Følte at den satt ganske greit, men er sikkert noe som kan forbedres. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Armene er for lange og skuldrene for brede. Bortsett fra det så den grei ut. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Må jeg legge på ekstra lengde hvis jeg tar darts? Hva er meningen med de? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hæ? Legge på ekstra lengde? Hvorfor skulle du måttet det? Darts er for å gi bedre form i ryggen, i tillegg til å gjøre skjorten smalere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Darts er vel for å få en slimmere skjorte. De blir sydd in på den måten for å følge fasongen på kroppen din bedre. Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mine to skjorter frå MT kom i dag! Just perfect! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mottok testskjorta min i dag fra MT, hadde passet ypperlig om jeg hadde fjernet et halvmeter fra hals og åpningen på ermene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Da var min MT-skjorte motatt. Føler at den kanskje kunne vært litt smalere i skuldrene, men det går seg vel til etter en vask? Den skjørtekanten helt nederst regner jeg med at skyldes pakkingen. Endret 1. april 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ser ut som om den er for lang på armene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tja, strekker jeg på armene rekker den omtrent 4 - 5 cm før håndleddet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvor ofte går du egentlig med armene rett ut foran deg? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er den ikke voldsomt stor rundt hoftene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvor ofte går du egentlig med armene rett ut foran deg? Hvem vet? Kanskje han er nazist og foretar Hitler-hilsen opp til flere ganger daglig. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Henrik C: Når jeg leker fly. Neida, ser ikke helt hvorfor jeg nevnte det. Grunnen til at den ser så stor ut ved hoftene er at den har vært brettet slik at den har fått en flat kant. Så den er ikke så stor. Men kan nok fjerne noen centimetere der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 50 % kode fra MT nå, lurer på om jeg skal slå til på noe. Synd jeg ikke bestilte en testskjorte tidligere. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvor får man tak i den koden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå