izzystrad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Gode greier! Da har jeg å bandet mitt Master of Command endelig sluppet vår første demo, derfor er jeg interessert i å høre hva folk her på bruket syntest. Sangen kan høres her; Drop The Bomb Alle tilbakemeldinger settes pris på, konstruktiv eller ikke Sang nummer to ute; Pyramiden Personlig syntes jeg denne ble sterkere vokalmessig en Drop the Bomb. Vår myspace; Myspace Endret 5. mars 2011 av izzystrad Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Syntes dette var veldig bra. Men må si, jeg likte IKKE vokalen. FOr det første syntes jeg ikke stemmen passet helt inn, tror det hadde gjort seg med noe litt hesere og røffere kansje. I tillegg likte jeg ikke måten han snakket på, liksom måten han endret tonefallet i endingen på et par ord. Ellers veldig bra. Lykke til. Lenke til kommentar
izzystrad Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Takk for svaret aluxez. Alltid greit å høre hva folk syntes Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Helt greit det, ja. Vokalen var ikke den sterkeste, og jeg tror vokalisten holdt litt inne. Ville blitt bedre om han tok i, og hadde noen topper så det ikek ble så monotont. Lenke til kommentar
izzystrad Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Helt greit det, ja. Vokalen var ikke den sterkeste, og jeg tror vokalisten holdt litt inne. Ville blitt bedre om han tok i, og hadde noen topper så det ikek ble så monotont. Ta en titt på den nye sangen da. Syntest selv at det mye bedre vokalmessig denne gangen, og det virket ikke som om det ble holdt like mye tilbake som det ble på bomben. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kule Trommer, var det første som slo meg. Men resten av lydbildet henger liksom ikke helt i sammen. Da spesielt med tanke på Vokal og gitar... Det var en del rare frekvenser her og der også. Trommene sitter, men resten høres ut som er fra et annet univers. Lydbildet er liksom ikke helt "der". Men, det skal sies at sangen var bra, og fine oppbygninger og bridge/ref. Spesielt etter 3:20, her begynner vokalen å komme seg. Kjedelig vokal linjer, men her kommer det seg også utover i sangen og blir bedre. Kanskje litt vel Metallica inspirert her og der? Det oser gamle slagere... haha... ikke nødvendigvis dumt:P? Dette var mye kritiske tilbakemeldinger, men det er vel slik det skal være? ? Kule greier, med større potensiale. Men som sagt føler jeg at det høres litt halvveis ut her og der hvor lydbildet ikke henger helt sammen! Pyramiden: Igjen veldig kule trommer. Noe veldig rart med frekvensene i bassen som overdøver veldig mye annet i lydbilde. Kulere vokallyd her med mer futt. Føler kanskje ikke alle de "crashene" passer helt inn i begynnelsen av låta. Kult gitarriff, men her er det brukt MYE compressor i mastringa. Høres kanskje litt vel godt akkurat der i overgangen mellom gitarene til resten av compet kommer igjen. Kule gitarideer, også mye kulere gitarlyder her enn i den forrige. Syns ikke så mye om den gitarsoloen som kom, var liksom ikke helt gjennomtenkt og følte det var litt feil toner. Ble mye slakt her nå, men meningen er å prøve å få til noen konstruktive tilbakemeldinger. Kule sanger spesielt nr2, men jeg mener dere har noe å gå på lydmessig spesielt i førstelåta. Lykke til, dette blir bra! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Pyramiden er klart bedre. Er det spilt inn i studio, eller er det ''hjemmelaga''? Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Kule Trommer, var det første som slo meg. Men resten av lydbildet henger liksom ikke helt i sammen. Da spesielt med tanke på Vokal og gitar... Det var en del rare frekvenser her og der også. Trommene sitter, men resten høres ut som er fra et annet univers. Lydbildet er liksom ikke helt "der". Men, det skal sies at sangen var bra, og fine oppbygninger og bridge/ref. Spesielt etter 3:20, her begynner vokalen å komme seg. Kjedelig vokal linjer, men her kommer det seg også utover i sangen og blir bedre. Kanskje litt vel Metallica inspirert her og der? Det oser gamle slagere... haha... ikke nødvendigvis dumt:P? Dette var mye kritiske tilbakemeldinger, men det er vel slik det skal være? ? Kule greier, med større potensiale. Men som sagt føler jeg at det høres litt halvveis ut her og der hvor lydbildet ikke henger helt sammen! Metallica er vel bra? Syns sangen minner litt om BigBang i første låta Forresten, kritiske tilbake meldinger er bra, bare man tar dem til seg, og de er konstruktive Endret 14. april 2011 av Majjuus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå