Reggy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg trenger to HDMI kabler M/M på ca 6 til 7 meter. Da har jeg nok lengde uten at det blir mye ledning til overs. Det viktigste er å finne en kable som er bra/ grei nok uten at den koster skjorta. Den kan gjerne være flat, men skal i kabelskjuler så ingen krise med vanlig rund. Jeg har googlet, vært i prisguide osv, men det er jo en verden av kabler...og litt vanskelig å sno seg.... (jeg trenger også strømføringskabel til TV på samme lengde. Finnes det? Så slapp jeg skjøte ledning - ikke så lett å skjule i kabelskjuleren....- vanlig ledning som har gitt strøm til TV - radio i alle år - den som ser ut som 8 - tall i ene enden) Lenke til kommentar
joacom Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg trenger to HDMI kabler M/M på ca 6 til 7 meter. Da har jeg nok lengde uten at det blir mye ledning til overs. Det viktigste er å finne en kable som er bra/ grei nok uten at den koster skjorta. Den kan gjerne være flat, men skal i kabelskjuler så ingen krise med vanlig rund. Jeg har googlet, vært i prisguide osv, men det er jo en verden av kabler...og litt vanskelig å sno seg.... (jeg trenger også strømføringskabel til TV på samme lengde. Finnes det? Så slapp jeg skjøte ledning - ikke så lett å skjule i kabelskjuleren....- vanlig ledning som har gitt strøm til TV - radio i alle år - den som ser ut som 8 - tall i ene enden) Hei, Trodde alle hdmi kablene var i en ganske bra standard, I alle fall etter de de testet på tv2 hjelper deg ... Kansje du kan se på e-bay der er det mye billig?? Bare husk å se om selgeren har mange gode karakterer, og betal alltid med paypal, da er du sikret mot svindel og alt som er Lenke til kommentar
slimer Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Her er det velge og vrake med superpriser og gratis frakt. Hvis du kan vente ca 10-14 dager til det blir levert er det bar eå bestille herfra. HDMI er digital og dermed er kvaliteten lik. Det som kan være forskjellgen mellom de er hvor bøybare de er, dvs hvor lett de blir ødelagte eller hvor mottakelige de er for støy. http://www.dealextreme.com/search.dx/search.hdmi%20cable Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Takk for gode tips begge to. På Ebay finner jeg nok det som er nærmest mine mål. På den andre finner jeg bare 5 meter el veldig større. Ikke 6 el 7 meter... Lenke til kommentar
r0ver2 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, Trodde alle hdmi kablene var i en ganske bra standard, I alle fall etter de de testet på tv2 hjelper deg ... Kommer du opp i litt lengre lengder, og gjerne 1080P kan enkelte kabler slite, ta en titt på http://www.avdb.no/hdmi.php - der har dem i hvertfall testet kabler både fra Biltema og Clas Ohlson! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå