Gå til innhold

Persons Unknown - Sesong 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google?

Persons Unknown er noe dritt som aldri skulle bli vist, eller hvertfall hatt en bedre sluttforklaring. Serien skulle bare vare en sesong, og avsluttet dette på en av tv-historiens mest tragiske måter.

Serien har aldri hatt et potensiale i noe annet enn plottet som var greit, men svært labert jo mer du kom videre i serien. Det er som en fast-food burger, god når du har den varm og fersk. Dritt når den har ligget i kjøleskapet noen par uker. Denne ble det langt før uke 1 var ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg selv synes serien var veldig bra.. Men noe var bare unødvendig! Og absurd... For min del kunne serien vært mere gjennomført! Selv liker jeg serien lost, og jeg likte denne serien veldig godt. Men men det er nå min mening! Andre tilbakemelldinger?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

jeg ble desverre "avhengig" av denne serien men jeg det er så mange spørsmål som trengs svar på :p men jeg tror det kunne blitt en bra sesong to.

jeg tror desverre at den hadde for lite interesse for at de kunne lage en sesong to :( men hadde det vært opp til meg tror jeg sesong to hadde blitt minst like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...