ppplll Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Denne serien har veldig stort potensiale! Kommer det fleere sesongen, noen som vet?? Tragisk om denne serien ender sånn som den gjore. For dere som har sett den! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Google? Persons Unknown er noe dritt som aldri skulle bli vist, eller hvertfall hatt en bedre sluttforklaring. Serien skulle bare vare en sesong, og avsluttet dette på en av tv-historiens mest tragiske måter. Serien har aldri hatt et potensiale i noe annet enn plottet som var greit, men svært labert jo mer du kom videre i serien. Det er som en fast-food burger, god når du har den varm og fersk. Dritt når den har ligget i kjøleskapet noen par uker. Denne ble det langt før uke 1 var ferdig. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg selv synes serien var veldig bra.. Men noe var bare unødvendig! Og absurd... For min del kunne serien vært mere gjennomført! Selv liker jeg serien lost, og jeg likte denne serien veldig godt. Men men det er nå min mening! Andre tilbakemelldinger? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg så vel 5 episoder eller noe før jeg ga opp, hvor kan jeg lese en kjapp oppsumering av de siste episodene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Wikipedia? TV.com? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Wikipedia? TV.com? Står jo ikke veldig bra om hva som skjer der... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jo. http://en.wikipedia.org/wiki/Persons_Unknown_%28TV_series%29 Evt. skaff deg briller. Les ved episodene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jo. http://en.wikipedia.org/wiki/Persons_Unknown_%28TV_series%29 Evt. skaff deg briller. Les ved episodene. Les det jeg skrev, jeg skrev "bra". Mente ikke 1-2 linjer om hver episode, litt mer ufyllendes... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kansellert. Årets sommer-mysterie er Missing. Lenke til kommentar
netlandet Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 jeg ble desverre "avhengig" av denne serien men jeg det er så mange spørsmål som trengs svar på men jeg tror det kunne blitt en bra sesong to. jeg tror desverre at den hadde for lite interesse for at de kunne lage en sesong to men hadde det vært opp til meg tror jeg sesong to hadde blitt minst like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå