MillaMagia Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, tittelen sier vel det meste. Grunnen til at jeg spør er at jeg har en tendens til å tilbringe mer tid i en fantasiverden enn den virkelige, så det hadde vært fint å vite om det er flere som meg ute der Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skremmende manger ganger iløpet av en dag Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Veldig mye egentlig. Spesielt når jeg hører på musikk, eller nå vi ikke har noe å gjøre på skolen. (Delvis at jeg ikke gidder, men). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dagdrømte alt for mye på skolen, noe som jeg vil tro ødela en del for karakterene mine. Men i dag dagdrømmeg jeg lite.. eneste eg når jeg går tur og hører på musikk. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gjør ikke annet.. "sovner" ikke, men bare tenker på alt annet i timer som ikke er interessante. Da man lærer om ting man ikke vil få bruk for spesielt.. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, jeg også gjør nesten ikke annet. Begynner å lure på om jeg kanskje burde gjøre noe med det, for den virkelige verden blir lett skuffende i forhold! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, jeg også gjør nesten ikke annet. Begynner å lure på om jeg kanskje burde gjøre noe med det, for den virkelige verden blir lett skuffende i forhold! Haha du sier noe der! Det påvirker karakterene mine, og jeg blir så skuffet fordi jeg vil bli alt! Hockeyspiller, NFL stjerne, vellykket businessmann og alt det der, men må velge en.. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Veldig ofte faktisk. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skremmende manger ganger iløpet av en dag Ditto her. Er en ganske stille person av meg og da har jeg det lett å dagdrømme om alt mulig; alt jeg har gjort i livet mitt, både positiv og negativ, hva jeg ønsker og drømmer å gjøre. I det siste har det blitt mest tyngde på å finne kjærligheten i denne store byen. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Er også ganske fåmælt av meg. Men dagdrømming er ikke kun negativt - f.eks. når jeg trener dagdrømmer jeg om noe som gir mye energi, blant annet at jeg er superflink i håndball og løper nedover banen i rekordfart En form for meditasjon, kanskje? Litt verre er det uansett når jeg tenker at jeg er fager som en araber, for deretter å se et bilde av meg der jeg ligner en gnu. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dagdrømmer hver dag. gjerne flere ganger hver dag og. Kan drømme om hva som helst, men det går mest i hva jeg har lyst til å bli, og hva jeg har lyst til å gjøre. Blir også mye drømming om ting jeg driver med, ting jeg har sett på tv, og musikken jeg hører på. Kan dagdrømme om absolutt alt, også har jeg en tendens til å høre min egen stemme i hodet mitt. På en måte en litt forteller-aktig stemme. Lenke til kommentar
padeflask Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nesten hver gang jeg prøver å lese skole.. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 hvem gjør ikke det men la ikke dagdrømmer gå utover hverdagen din Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hele tiden.. mer enn han i Scrubs.. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dagdrømmer hver gang jeg hører på musikk, og ofte når jeg er på jobb og heller kunne tenke meg å gjøre alt annet enn å sitte å stirre på en dataskjerm Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 mest i dusjen om morran Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dagdrømmer endel. Mest rett før jeg sovner eller rett etter at jeg har våkna, men også på bussen til skola, når jeg går tur osv. Det som er litt merkelig er at når jeg "snakker" med folk i dagdrømmene, snakker jeg på engelsk. Helt ubevisst. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tror ikke jeg dagdrømmer i det hele tatt, er jeg rar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå