Opelduude Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lurer på om den nye grandiosaen virkelig er verdt 100 kr når jeg kan få en fersk medium restaurantpizza til den samme prisen. Rart det ikke har kommet en tråd om den. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har til gode å prøve den, men min bror og fruen prøvde den og syntes den var litt for salt. I forhold til vanlig grandiosa var den god, men de uttalte seg ikke om forholdet pris/smak. Koster den 100kr? Er ikke det sinnsykt dyrt for en frossenpizza? Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har til gode å prøve den, men min bror og fruen prøvde den og syntes den var litt for salt. I forhold til vanlig grandiosa var den god, men de uttalte seg ikke om forholdet pris/smak. Koster den 100kr? Er ikke det sinnsykt dyrt for en frossenpizza? Alle varer må selvfølgelig sees i forhold til kilospris. En vanlig grandis koster vel rundt en 40 kr og veier sånn ca 0.5 kg. Den nye, "hjemmelagde", koster 98, og veier 1,2 kg. Altså er den "egentlig" ikke særlig dyrere. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Til TS: Sannsynligvis er det mer mat i Grandiosa`n enn i en medium restaurantpizza. Men skal allikevel ikke være uenig i at frozzenpizza generelt har blitt dyrt. Mener å huske (men kan ta helt feil) at Grandiosa en gang kostet rundt 20 kr. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Grandis pleier å ligge rundt 20kr (eller 2 for 40kr) i mange butikker når studentene kommer til byen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nå får man med 6 stykk 0,5 liter cola på kjøpet hos Coop Prix så da går det jo an. De jeg har snakket med som har smakt den sier den er helt grei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Heilt grei smak, minner litt om heimelaga. Likevel synest eg den er ganske keisam, det skal ikkje mykje arbeid til for å lage ein tilsvarande heimelaga med langt betre smak. Men det er vel tilfelle når det gjeld alle frossenpizza. Synest ikkje den er betre enn enkelte Dr. Oetker og Originale. Mengden mat er utvilsomt større enn på dei fleste frossenpizza. Eg vart mett på 1/4 av denne pizzaen. Endret 14. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg synes ikke den smakte noenting, er lenge til jeg kjøper den igjen. Billigere å lage hjemmelaget også,og mye bedre smak. Lenke til kommentar
darket Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 2x vanlig grandiosa er mye bedre enn denne her mener nå jeg. eller 1x stor pizza på den lokale pizza sjappa (ca 129) denne gedigne grandiosan blir tatt av markedet utrolig fort er nå min mening Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Den er god men jeg synes kjøttdeigen er litt...dau... At den flyr av markedet fort er noe jeg tviler på, de gangene jeg er innom Meny så er det ofte at de har solgt ut en god del. På Lørdag kveld så fikk jeg tak i den siste de hadde den dagen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er jo fordi den er helt ny..Alle vil prøve den. Jeg tviler på at den lever lenge, men tiden vil vise Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Selger godt i begynnelsen og dabber av er et kjent fenomen. Er litt usikker på denne. Det er jo faktisk den største frossenpizzaen på markedet her i Norge. Og når det i tillegg står Grandiosa på den så... Vi får nok svaret innen et halvt år. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er jo fordi den er helt ny..Alle vil prøve den. Jeg tviler på at den lever lenge, men tiden vil vise Plausibelt. Tenkte faktisk på det etter jeg postet. Kan jo også være derfor de hadde solgt så mange på lørdag, folk tenkte "Jaja, skader jo ikke og prøve en ny pizza denne lørdagskvelden". Vi får se hvordan det går i de følgende ukene Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Den var grei. God mengde mat, ikke superspesiell smak. Dama synest den var for salt, men jeg synest mange frossenpizzaer er litt salte uansett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg liker ikke løk, kan noen konfermere om det er løk i den eller ikke, rimi kaller den nemmelig kjøttdeig og løk og jeg er ikke villig til å betale 100kr for teste den bare for å finne ut at det er løk på den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er løk på den ja, men eg kan ikkje påstå eg kjente den så mykje. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Løk er jo en viktig smak i de fleste pizzaer . Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) God? Neppe. Lureri? Uten tvil. Det er jo helt uhyrlig at de i det hele tatt får lov å bruke ord som "hjemmelaget" om slik drittmat. Jeg har ikke sett etter selv, men jeg antar (og her må noen gjerne korrigere meg) at ingrediensene ser omtrent slik ut, i denne rekkefølgen; Hvetemel, ost (Jarlsberg), vann, pizzakjøtt (!), og noen random E-stoffer og ymse lurium her. Ikke er det hjemmelaget, og ikke er det hverken sunn eller god mat. Endret 15. februar 2011 av jonlem 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Folk vil ha ting billigst mulig så da blir det slik. Det er ikke noe problem å få tak i 100% kjøtt hvis man vil og er villig til å betale. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ble veldig skuffet over denne grandisen, den smakte nesten ingenting:( Blir nok lenge til jeg prøver den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå