Verberate Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg kjøpte et Abit Siluro Ti 4200 64MB demobrukt kort fra Komplett i forbindelse med at jeg kjøpte ny maskin. Men det bugger jo noe helt sinnsykt. Det restarter maskinen hvert femte minutt eller noe sånt, og innimellom lager den hvite vertikale striper eller rosa rektangler på skjermen. Jeg veit da søren hva jeg skal gjøre med kortet for å få det til å funke. Det er ikke så mye jeg kan stille i bios i denne forbindelse. Har et P4P800Deluxe HK hvis det har noe å si. Bør jeg bare sende det tilbake til Komplett og be om å få et nytt tilsvarende kort av ett annet merke? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg bestilte ett demo vare fra komplett...Gainward GF4ti 4200... det første jeg fikk: vifta og kjølinga lå løst i pakka.. det andre funka fint..etter hvert komm det farger... det trdje er på vei..... Lenke til kommentar
Raider Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det du gjør er og bare sende innat og kreve om å få ett nytt ett.. det gjorde jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå