Gå til innhold

Hold Ps2 I live !

En_annen

Playstation 2   

18 stemmer

1. 1. jeg vil at Playstation 2 skal holdes i live

• Jeg vil at playstaion 2 to skal forsette !
    • Jeg er ute etter bank, og vil ikke at ps2 skal fortsette!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Konklusjon Både Xbox 360 og PS3 har attraktive tilleggstjenester. PS3 er litt bedre utstyrt enn Xbox 360 med innebygd Blu-ray-spiller (PS3 har også innebygd trådløst nettverksadapter som må kjøpes i tillegg til Xbox 360), men på en annen side er Xbox 360 den eneste konsollen som tilbyr nettbasert filmleie av HD-filmer. Summa summarum er løpet ganske jevnt.

vill jo ikke si at det er en must med filmleie...

Vil dere ha krig?

what kind of war???

Jeg skal ikke la det bli en stor konsollkrig for de har jeg hatt mange av på Itavisen som førte til at jeg ble permanent suspendert flere ganger.

Jeg vet om Trophy men denne funksjonen har ikke alltid eksistert, den kom under en midtveis oppdatering. Så dermed anser jeg dette som herming.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg kjøpte PS3 var på grunn av den har bedre spill (imo). Uncharted, Killzone, Motorstorm, Metal Gear Solid, Demons Souls, Resistance. God Of War, Heavy Rain, GT5 osv osv. Har aldri likt Halo noe særlig, smaken er som baken.

Skulle gjerne hatt Gears of War, men kjøper ikke konsoll for ett spill.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Så de der Lekestasjonene burde bli kondemnert en gang for alle. Får å ikke snakke om PS2 original som mangler nettverks adapter eller PS2 Slim som blir en grill og krasjer hvis du kjører Rachet & Clank via Multitap. :!:

Lenke til kommentar

Har du noen kilder til at ps2 er bedre enn ps3? Tror det er en grunn til at dem lagde en ny.

Mente ikke at den var bedre. Ps2 er en del av barndommen min. Ps3 er okey, men ps2 er liksom det som bring tilbake minnene om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Har du noen kilder til at ps2 er bedre enn ps3? Tror det er en grunn til at dem lagde en ny.

Mente ikke at den var bedre. Ps2 er en del av barndommen min. Ps3 er okey, men ps2 er liksom det som bring tilbake minnene om du skjønner hva jeg mener.

Ps1 er en del av min.

FY FAEN, HVORFOR KAN IKKE ALLE SPILLE PS1?

ELLERS VANKER DET BANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ps1 er en del av min.

Okey okey, jeg skal abdisere og connecte den lekestasjonen, men uheldigvis så havnet den på fyllingen for ca. 7år siden under en flytting :!:

Lenke til kommentar

Ps1 er en del av min.

"Jo gamlere, jo bedre" <- sitat fra meg ;) Respekt til BESTEFAR og Playstation 2 !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...