Gå til innhold

Hold Ps2 I live !

En_annen

Playstation 2   

18 stemmer

1. 1. jeg vil at Playstation 2 skal holdes i live

• Jeg vil at playstaion 2 to skal forsette !
    • Jeg er ute etter bank, og vil ikke at ps2 skal fortsette!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

La den skjiten dø ut! dette er en svada tråd. Kan ikke la den skjiten holde igjen utviklingen, det holder med at dagens 7 generasjon gjør det. Jeg venter på neste generasjon.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Den har tidligere lanseringer

Den er billigere

Den har bedre spill

Den har bedre nettspilling

Mulighet for enkel piratkopiering

Xbox LIVE tilbyr gode tilbud og demoer

Ja jeg har hatt 1 stk Playstation 1, 2 stk Playstation 2, så hoppet jeg over til Xbox 360 hvor jeg har 3 stk.

Lenke til kommentar

Xbox 360 er best i verden av konsollene.

Hahahahahahahahahahahahaha x''''D fy f.. Jeg klare ikke puste ... Hahahahahah xD .... Klassisk, pjuh ... åja , du va seriøs ?

"I'LL KILL YOU WITH THE RED RING OF DEATH!" hahahahahahahhahahah xD

lol

Den er billigere

Den har bedre spill

Ja jeg har hatt 1 stk Playstation 1, 2 stk Playstation 2, så hoppet jeg over til Xbox 360 hvor jeg har 3 stk.

LOL :tease: ps3 own u

http://gear.ign.com/articles/111/1116182p1.html

Endret av lego49471
Lenke til kommentar

Den er billigere

Den har bedre spill

Du må betale for live , den dør etter et år eller mindre, enkel piratkopiering -.-' positift fordi ??? Den har IKKE bedre spill, Ps3 har Heavy Rain ! den er billig fordi den teknisk sett er billig shit som vi i Nord kaller det. Tidligere lansering viser bare det fakta at den var jobbet mindre på og hastverks jobb. MEN jeg har ikke sakt den største feilen enda, DEN E LAGD AV MICROSOFT ! Hvis den var lagd av apple, ville den vært mye bedre, og jeg ville eid 10, en for hver apple TV. Att du har eid 3 stk xbox vise jo bare hvor fort den blir ødelagt. Jeg har hatt en Wii i 4 år, å den virke som om den var ny. Wii og ps2 (og ps3) FTW. Everybody else: F*** you !

Lenke til kommentar

Konklusjon Både Xbox 360 og PS3 har attraktive tilleggstjenester. PS3 er litt bedre utstyrt enn Xbox 360 med innebygd Blu-ray-spiller (PS3 har også innebygd trådløst nettverksadapter som må kjøpes i tillegg til Xbox 360), men på en annen side er Xbox 360 den eneste konsollen som tilbyr nettbasert filmleie av HD-filmer. Summa summarum er løpet ganske jevnt.

vill jo ikke si at det er en must med filmleie...

Vil dere ha krig?

what kind of war???

Endret av lego49471
Lenke til kommentar

Du må betale for live , den dør etter et år eller mindre, enkel piratkopiering -.-' positift fordi ??? Den har IKKE bedre spill, Ps3 har Heavy Rain ! den er billig fordi den teknisk sett er billig shit som vi i Nord kaller det. Tidligere lansering viser bare det fakta at den var jobbet mindre på og hastverks jobb. MEN jeg har ikke sakt den største feilen enda, DEN E LAGD AV MICROSOFT ! Hvis den var lagd av apple, ville den vært mye bedre, og jeg ville eid 10, en for hver apple TV. Att du har eid 3 stk xbox vise jo bare hvor fort den blir ødelagt. Jeg har hatt en Wii i 4 år, å den virke som om den var ny. Wii og ps2 (og ps3) FTW. Everybody else: F*** you !

Jeg betaler gjerne for en bedre nettopplevelse.

Min har ikke dødd ut på flere år.

Enkel piratkopiering er irrelevant.

Hvilke spill som er bra er subjektivt. Her kan du ta deg en bolle.

Kan du begrunne hvorfor den største feil er at Microsoft har laget den?

Hvis den var laget av Apple hadde den nok vært dyrere også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Alle mine 3 Xbox 360 fungerer feilfritt, nr 1 Xbox 360 Elite er "flaggskipet", mens nr 2 Xbox 360 Arcade er i Tyrkia, og Xbox 360 Core er en reserve konsoll i tilfelle hovedkonsollen bryter sammen. Lekestasjon 3 har bedre hardware, men tidligere lanseringer, eksklusive avtaler, nettspilling med kvalitet, ingen brå endringer gjør at denne er bedre en satans Lekestasjon 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

hva er bedre med Xbox live? at du bruker litt ekstra penger. :D

Skikkelig system med achievements helt fra begynnelsen av, gode tilbud, flere tjenester, insider news osv.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...