Trygve Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det har seg slik av hele chatten min har forsvunnet fra facebook. Ikke engang den linja helt nede der chatten befinner seg er til stede. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har prøvd med flere forskjellige nettlesere, men det er ikke noen forandring i het hele tatt. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har også problemer med facebook chatten, men ikke på den måten. Min gikk også bort engang, men du har jo en liste med påloggede brukere på siden når du er på "hjem" Jeg trykket på en av de på loggede, da kom hele linja også. Men etter det har jeg hatt problemer med at folk sier de ser fb profilen min logge av og på hele tiden. Jeg vet ikke hva det er, men håper det hjalp deg mye Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sliter med sistenevnte problem jeg også. At chaten logger seg av om jeg åpner et bilde i en ny fane eller lignende. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kunne sikker nevnt det i første posten, men jeg har ikke den lista til venste heller. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kunne sikker nevnt det i første posten, men jeg har ikke den lista til venste heller. Vet du hva du gjør da ? Du tar den jævla pc, kaste den ut av vinduet, går til eplehuset, og kjøpe deg mac. Virka for meg ! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det er en mac jeg bruker, så det forslaget virker heller ikke. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det er en mac jeg bruker, så det forslaget virker heller ikke. Jeg fatter ikke at jeg sier dette, men kanskje du skal prøve å laste ned microsoft silverlight (jeg skamme meg sånn at jeg ber deg laste ned et microsoft produkt). Jeg har det også, men virka faen ikke! Men du kan prøve, ingenting å tape siden den er gratis (untatt verdighet da) Endret 8. februar 2011 av En_annen Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Har nå lagt inn silverlight, men det ble ingen forandring. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har du restarta Safari / FF/ Google Chrome eller ka f... du bruke ? Du må lukke det helt, så starte det opp igjen får at silverlight skal starte som en plugin Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Man må logge ut og inn. Har alltid funket for meg når hele chatten forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Har du restarta Safari / FF/ Google Chrome eller ka f... du bruke ? Du må lukke det helt, så starte det opp igjen får at silverlight skal starte som en plugin Jeg har restartet både safari, ff, chrome og opera, virker ikke med noen av de Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 det er faktisk noen nettside som ikke støtte opera for fult, så jeg ville vært forsiktig å bruke den. Mens alle andre bruke å virke fint. Prøv å logg inn og ut av fb profilen som Linda foreslår. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har logget ut og inn ganske mange ganger, og da er det heller ingen forandring. Jeg logget og inn på en annen maskin, chatten kom ikke opp der heller. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da kommer den opp etterhvert. Give it some time. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Den forsvant i går, så jeg har engentlig gitt den tid. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har hatt masse problemer med både fb og youtube. "Tha Internett is going down, we must face the facts." Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da må du gi den mer tid Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Gammel tråd men har iallefall fått feil på Facebook chatten min i dag. Ingenting kommer opp av samtalelogger og hvis jeg prøver å sende en beskjed så får jeg opp feilmelding. Bare meg eller er det flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå