Alte-to Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 jeg huket av "Husk Passord" på en Win7-PC når jeg gikk inn på servern i huset, via min datamaskin-->nettverk. hvordan får jeg fjernet denne "autologin" saken nå da? vil ha det slik det var før, slik at JEG har kontroll på "root-access" til servern er flere brukere i huset. brukerne har egne navn og pwd. selvsagt har jeg googlet dette. men finner bare engelske "kommandoer" som jeg skal kjøre via Run... men, er jo ingen run i win7 med aero/theme aktivert. da søker windowsen etter kommandoen, som den ikke finner. har sett et screen-shot også, men kjenner ikke igjenn den fra noen plass. En ting til var å fjærne det via network policy-saken i administrative tjenester... gresk :S TA Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 "Windowstast + R" gir deg Run boksen, hvor du skriver control keymgr.dll Eller du kan gå hit: Control Panel\All Control Panel Items\Credential Manager Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 wooow! The Vault! king! fant en som man kunne starte fra cmd-promt: Open Command Prompt. Type the command: rundll32.exe keymgr.dll, KRShowKeyMgr ikke like nais og detaljert men takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå