medlem-167662 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Heisann, Har et irriterans problem på pcen for tiden. Hver gang jeg bruker den på internett eller spiller så enten minimerer den alt av programmer og viser skrivebord, eller så markerer den når jeg er på internett. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det grundigere. F.eks, Når jeg går inn på vg for å lese, så trykker jeg på den "sidegreia" på vg som jeg scroller opp og ned for å lese lenger ned eller oppe. (Jeg scroller alltid med musa, jeg holder ikke musa over den "pinnen" også drar den opp og ned), så etter ca 5-6 sekunder så er markeringen borte, og jeg må klikke på nytt på den "pinnen" for å scrolle på nytt. Ble veldig kronglete skrivd, men skriver litt i farta nå for er så sykt irriterans. Når jeg spiller så minimerer den seg selv, tror det har noe med samme problem ? Nooen som har peiling på hva jeg snakker om, og som kanskje vet om en løsning elns? Venter spent på om noen faktisk skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hver gang jeg bruker den på internett eller spiller så enten minimerer den alt av programmer og viser skrivebordPass på at du ikke kommer borti windowstasten og D samtidig. , eller så markerer den når jeg er på internett.Jeg vet at det er vanskelig å få hunder til å slutte å markere, men PC'en kan det bli værre med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå