radix Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Bestilte en Pre 3 med AZERTY tastatur fra Expansys.fr. Ser dårlig ut fra andre leverandører. Krysser fingrene for at de sender til Norge. Kunne ikke velge Norge da jeg skulle velge leveransetype. Valgte østeuropa som mål (adressen er til Norge). (o_O) Endret 26. august 2011 av radix Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Handlet 32gb Touchpad på eBay for $330 ink. frakt. Håper den kommer til neste helg. Venter litt og ser om det går få tak i qwerty Pre 3. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Man finner fremdeles noen pre 3 med qwerty på ebay og amazon for de som er interessert. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bestilte en Pre 3 med AZERTY tastatur fra Expansys.fr. Ser dårlig ut fra andre leverandører. Krysser fingrene for at de sender til Norge. Kunne ikke velge Norge da jeg skulle velge leveransetype. Valgte østeuropa som mål (adressen er til Norge). (o_O) Tja, hvis du skulle ha et sporingsnummer kan du jo ringe transportoeren og sjekke Lenke til kommentar
radix Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Tja, hvis du skulle ha et sporingsnummer kan du jo ringe transportoeren og sjekke Ser ut som den er på vei nå Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ingen andre måter å få fatt i denne telefonen? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jaja ... Selv om jeg aldri fikk noen kansellering fra SuperEtrader, slik de skrev i bloggen sin at de ville gjøre, så har de refundert pengene — og da blir det ikke noe Pre³ i denne leiren. 8o/ Så da røk det 80 kroner i valutaforskjell på å være optimist. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Mulig det kommer fler? http://www.digi.no/876946/dodt-brett-gjenoppstaar Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Jeg var på nippet til å bestille en TouchPad i dag fra ebay for $240, men lot tvilen komme meg til gode. Jeg har egentlig ikke behov for den. Den hadde bare blitt en "kjekk å ha" dings. Skulle dog vært morro å teste ut WebOS Edit: Sent på kvelden, så jeg måtte rydde litt Endret 31. august 2011 av PL610 Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor mange her inne har fått fatt i Pre 3? Noen som kan poste litt info hva de synes om den og kanskje noen bilder? Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Også interessert i flere betrakninger rundt TouchPaden. Får min(32 gb) over helga til en samlet sum på 1500. Vet mange mener den er litt treg med oppstart av apps og lignende, men skal hovedsaklig bruke den til film og internett. Det duger den vell fint til? Noen som har prøvd overclocking osv? Tærer det mye på batteritiden? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Venter på Touchpad selv her. Skal teste overklokking etter hvert på den. Blir spennende. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Her er 2 stk nye tilgjengelig med qwerty: http://www.ebay.com/itm/HP-Palm-Pre-3-Brand-New-Factory-Sealed-Unlocked-/180719103489 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Til overpris, så det holder. Siden jeg ikke er uten webOS telefon(er), ville jeg ikke spandert 1.ooo-lappen over hva de i utg.punktet kostet i UK. Lenke til kommentar
tobarn Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei. Har fått min amerikanske versjon med tilhørende adapter. Trodde vanlig mobil micro-usb skulle fungere men nei. Står at den ikke har nok volt. Noen i samme situasjon som har funnet løsningen? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Spenningen (V) er nok grei, men portene på maskiner eller eliminatorer for mobiler leverer ikke nok strøm (A). tPad'en trenger 2A, mens man på maskiner får 0,5, og på eliminatoren til Pre/iPhone får 1 A. Sikkert en og annet adapter å finne i Norge også, men ofte vel "bulky" og "dyre", så; http://www.dealextreme.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529 Endret 4. september 2011 av Autodidact Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvor mange her inne har fått fatt i Pre 3? Noen som kan poste litt info hva de synes om den og kanskje noen bilder? Kan poste noen når jeg kommer hjem Min Touchpad ligger på postkontoret og venter! Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Da har jeg hentet TouchPad'en, og for oyeblikket restorer den data fra min Pre 3, men skal fikse noen bilder snart! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Min har knekket(knukket) mellom skjerm og høytalerhull... Endret 7. september 2011 av O:M:A Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Brukket. Det har min også, ant. vis allerede første uka, om den ikke var sånn når jeg fikk den. Den behandles fremdeles pent, men eventuelt får jeg dra frem limtuba. Jeg sender den i alle fall ikke fra meg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå