Lurifaksen Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 siden jeg kjøpte meg et nytt nettverkskort har jeg fått masse "ødelagte filer" når jeg har kopiert fra nettverket. f.eks. half-life - har sikkert stresset i mangen timer med å få det til å funke, men det viser seg at når jeg kopierer gjennom nettverket funker det ikke. (når jeg kopierte til en annen maskin og brente det ut på CD og så la det inn på pc'en min, funket det helt fint.) har masse video klipp, musikk videoer og simsons/futurama episoder som også er ødelagte. enten kommer det bare opp "cannont play file" "filetype not supported" eller så bare haker bildet og lyden no helt vilt. Hos alle andre funker de helt fint. Det skjer i winXP og 2K - og jeg er 90% sikker på at det skjer i WinME også (er ikke helt sikker på om jeg har kopiert derfra, men tror det) Men spørsmålet var: Bør jeg kjøpe nytt nettverkort? eller finnes det en annen løsning? i så fall, hvilket nettverkskort? (ikke SMC, det er det jeg har) er litt dårlig med penger akkurat nå så jeg vil ikke kjøpe nytt nettverkskort hvis det ikke er problemet. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Høres ut som om kortet har tatt kvelden. Bruker selv CNet-kort uten problemer. Koster 135 på nett og 150 i butikk hos komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå