Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

er jeg den eneste som har dette

4D

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som har dette, når jeg prøver å sove så halvsover jeg vanskelig å forklare. Så jeg er våken men jeg tenker en random samtale aldri den samme alltid noe nytt. Noen ganger er det bare en som sier noe. For noen dager siden så hørte jeg en sang som jeg alldri har hørt før wtf.

Det er akkurat som en drøm med bare lyd, det er som om jeg tenker automatisk, vet ikke hvor lenge jeg har hatt det akkurat som drømmer er det vanskelig å huske.

jeg har aldri brukt narkotika

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har opplevd det samme. Lille broren min kom ned på rommet mitt for å vise meg en video på iPaden. Det var en sånn muppets video. Alt jeg husker var at de kranglet om noe pizza og juice. Jeg sovnet mens jeg hørte på dette og opplevde det som du beskriver ;) Ingenting farlig. Drømmen blir påvirket av ting rundt deg, som når du var liten, og datt kanskje ut av sengen til mor eller far, så føltes det ut som et stup i drømmen. En hel drøm kan vare i 1 minutt i virkelig tid, eller enda mindre. Så det kan føles ut som 1 time i drømmen, men bare et halt minutt i virkelig tid.

Lenke til kommentar

Du skulle nok ha skrevet over innlegget ditt en gang på nytt før du posta det, var meget dårlig norsk. Ikke bare for å være asshole, men det skal være forståelig...

Har dette ofte jeg også! Du merker ikke at du sovner, også siger du inn i en drøm, som du tror varer i mye lengre tid enn den faktiske tidsperiode. Ofte kan det også hende at du tror det som har skjedd i drømmen, under den lille tidsperioden også faktisk har skjedd.

Lenke til kommentar

Når jeg er VELDIG TRØTT, så hender det at jeg ikke klarer å la være å "dagdrømme" når jeg lukker øynene.

Med en gang jeg lukker øynene, er jeg et annet sted og gjør faktisk noe helt annet enn det jeg driver med; forsøker å sove.

Aaaaargh... Jeg heter Andre, jeg ligger i sengen og skal SOVE.

... Sånn, så går jeg rundt her med pakketapen og rundt og rund... AAAAAAAAA?!?!?! SOVE!

Jeg må bare skrive denne mailen her, så kan jeg gå å sp... SOVE!! NÅH!

Hvordan skal jeg løse... nei sove!

Det skjer av og til, og det er like ekkelt som det er skummelt som det er frustrerende.

Jeg drømmer rett og slett, og drømmen hindrer meg fra å klare å sove.

Det kan ta flere minutter fra jeg lukker øynene til jeg forstår at jeg dagdrømmer, og jeg kan ligge slik i mange timer.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...