Nicht Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hei. Jeg skal lage en kortfilm og lurer på hvor du får tak i filmlyder. Ikke bank på dører, sirener og slikt, men f.eks slik du hører på norske skrekkfilmer og slikt. Spenningslyd, eller som f.eks er i introen til filmen med tekst. sÅ Kongen av bastøy idag, og der er slik en lyd i begynnelsen, bare slik lyd, litt forskjellig. http://www.youtube.com/watch?v=_3y0zeqJS98 0:46 og utover, noe i den duren.. Takk" Endret 8. februar 2011 av Nicht Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du kan lage selv, få noen til å lage for deg eller finne det på nettet. Du finner mye gratis på nettet som kan brukes Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Ja takk, det er jo det jeg trenger hjelp til. Hva skal jeg søke på evt. link ??? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva slags type film er det? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Drit i film, må vel være noe lyd generelt. Noe ala det jeg linket til i filmen, i første post. Se der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå