anderslien Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg bestilte akkurat mms oppsett. (MMS SIEMENS til 1999) og det kom oppsett, men hvordan lagrer jeg det? Jeg får bare lagret det i telefonkatalogen og da virker det ikke. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Dette fungere bare med Nokia Og SE.(egentlig litt rart at du fikk tilsendt et oppsett ) Du må nok legge inn dette manuelt. Du kan sikkert bruke oppsettet til S55 som du finner her. Du må også konfigurere WAP hvis ikke dette er gjort. Lykke til! Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Siemens støtter ikke 'OTAP' foreløpig. SX1 blir Siemens første mobil som kan motta slike instillinger direkte til mobilen Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Wow. Det må jeg si har tatt tid. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har nå tastet inn alle instillingene som sto på telenor si side som du ga meg. Når jeg skal prøve å sende en mms står det: mms-oppsett problemer. Konfigurer på nytt. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Bruk innstillingene på DENNE siden i stedet, der står det ganske nøye forklart Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Det står fortsatt: mms-oppsett problemer. Konfigurer på nytt. Nå har jeg prøvd alt! Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Bruker du GPRS og er du i såfall sikker på at du har husket å aktivere GPRS? (menu - setup - connectivity - GPRS. Bør sette en hurtigtast til dette hvis du ofte aktiverer/de-aktiverer GPRS). Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Takk!!! Det gikk!! Glemte å slå på GPRS. Takk for hjelpen alle sammen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå