Nistelrooy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes du har verdens beste grunn til hevn! Egentlig burde du koble inn politiet! Men hvis ikke du vil det foreslår jeg at du gjemmer klærne dems etter en svømmetime om dere har svømming. Eventuelt en gymtime, om dere ikke har svømming. 2 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Før jeg kommer med noen forslag her, hvilken side av loven ønsker du å være på? Greit med litt i kant, eller vil du være trygt plantet på "lovlig"-siden? Dritt vell jeg i. I'll do whatever. Men jeg synes fortsatt de ikke fortjener for det for stygt Det har jo ikke akkurat drept noen, eller mobbet meg, det bare e jævla plagsom ! Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Meitemark i nistepakka? Snik deg inn i klasserommet et friminutt og legg en sprellende mark i matboksen til en av dem, fint plassert mellom salaten og skinka.... Potensielt fine effekter med hyl, tårer, snørr, whatsoever. Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sett en tegnestift på stolen dems. (Veldig uorginalt, men like morsomt hver gang.) Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Meitemark i nistepakka? Snik deg inn i klasserommet et friminutt og legg en sprellende mark i matboksen til en av dem, fint plassert mellom salaten og skinka.... Potensielt fine effekter med hyl, tårer, snørr, whatsoever. Ikke dårlig ide. Likte den. Gjemme gymtøyet/svømmetøyet var også en god ide fra en som posta fra Nistelrooy. Endret 8. februar 2011 av En_annen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Meitemark i nistepakka? Snik deg inn i klasserommet et friminutt og legg en sprellende mark i matboksen til en av dem, fint plassert mellom salaten og skinka.... Potensielt fine effekter med hyl, tårer, snørr, whatsoever. Ikke dårlig ide. Likte den. Gjemme gymtøyet/svømmetøyet var også en god ide fra en som posta fra Nistelrooy. Kan fort bli problemer med det mtp. dyre merkeklær, tyveri osv. så tror ikke det er så smart. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Meitemark i nistepakka? Snik deg inn i klasserommet et friminutt og legg en sprellende mark i matboksen til en av dem, fint plassert mellom salaten og skinka.... Potensielt fine effekter med hyl, tårer, snørr, whatsoever. Ikke dårlig ide. Likte den. Gjemme gymtøyet/svømmetøyet var også en god ide fra en som posta fra Nistelrooy. Kan fort bli problemer med det mtp. dyre merkeklær, tyveri osv. så tror ikke det er så smart. Vil ikke ha politiet innblanda for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Put some ice on it. Seriøst. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Put some ice on it. Seriøst. hm ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 1. Vent til gymtime 2. Snik deg inni jentegarderoben mens dem har gym 3. Sprut mannlige safter i det rene undertøyet dems, evnt. få med flere kamerater på dette 4. vent til de skal kle på seg etter dusjen 5. ??? 6. PROFIT! 6 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 1. Vent til gymtime 2. Snik deg inni jentegarderoben mens dem har gym 3. Sprut mannlige safter i det rene undertøyet dems, evnt. få med flere kamerater på dette 4. vent til de skal kle på seg etter dusjen 5. ??? 6. PROFIT! Han er bare 14. Ikke sikkert han har mannlige safter enda. 5 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hvor bor du egentlig? Hvis noen brukte en prompepute når jeg gikk på ungdomsskolen hadde de blitt fryst ut som den tammeste personen i ti mils omkrets. Ville dette virkelig ha blitt ansett som artig i klassen din? Er helt enig med Ajaco! Put some ice on it. Om du virkelig ble så såret at du føler behovet for hevn bryr du deg for mye om hva andre syns, og bidrar aktivt til at teite personer som dem er "populære". Ta heller og ignorer dem. Endret 8. februar 2011 av Narsissisten 1 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg vil bare først si til Chaose Predicted: Er du helt straight ellr .. ? Yo gutter er barnslig, vi finner på dritt, ellers hadde verden vært veldig kjedelig -.-. "Sorry, I don't mean no offence thou, I' just a boy" <- sitat fra meg ! xD Straight, ja jeg liker damer godt, er 30år og er lærer, så det blir vel "straight" på alle områdene. Gutter er absolutt barnslige, noe mine elever beviser til gagns omtrent hver dag. Det betyr likevel ikke at man bør gå inn for å være barnslig om man ikke ønsker å bli oppfattet slik. Om det er kjedelig for deg å ikke oppføre deg barnslig, så kjør på. Jeg for min del synes nå folk får være den de er, overfladiske, interessante, kjedelige, morsomme eller kjipe, så lenge de ikke plager andre. Just my two cents... 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Idiot. Hva er du poster det tullet her i politikk og samfunn for? Ta og skjerp deg 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Idiot. Hva er du poster det tullet her i politikk og samfunn for? Ta og skjerp deg Det innlegget kunne du kortet ned ganske kraftig. Da hadde den fått en finere klang også. Skjerp deg. Idiot. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tråden stenges og lukkes. Ikke har den noe med politikk å gjøre, og ikke er jeg sikker på at forumet er den rette plassen å planlegge hevnaksjoner. Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg