Gå til innhold

Hevn ? >:)


Anbefalte innlegg

Jeg er jævli sint eller irritert på noen jente tvillinger på skolen. De er jenter som bare bryr seg om utseende og hvordan du ser ut. Jeg tenkte jeg kunne ta feil med denne teorien, så jeg gikk bort å prøvde å snakke til dem, fortelle litt vitser å sånt gutter gjør, men de overså meg helt. Jeg hater å bli oversett, det er greit når noen overser det på gøy å sir liksom "hører du noe ?" på spøk, men når man faktisk er så jævla skutt i hue å gjør det på alvor ... ! Fy faen ! Jeg vet ikke hvorfor, og de sier ingenting til meg, så jeg antar det er fordi jeg ikke er populær nok, eller pen eller whatever. Jeg vetta faen. Jeg har lyst på hevn, men ikke på volds vis hevn, jeg vil bare rakke litt ned på dem, så de ikke trur de er de peneste og de viktigste på skoln lengre. Jeg vil bare si at jeg er en følsom type, og mener ikke noe vondt, ikke se på det som "hevn" men heller at jeg vil hjelpe dem med selvsikkerhet deres ^.- ok ? "No offence" til andre jenter der ute, because I love you <3.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare gi blaffen? De har da lov til å bry seg om utseendet sitt om de ønsker, uansett hvor overfladisk det måtte være. De har også lov til å la være å prate med deg. Det er uhøflig, men ikke ulovlig. Samtidig har du lov til å la være å prate med dem du ikke ønsker å snakke med. Å ta hevn for noe slikt er bare barnslig, og vil bli oppfattet slik også. Snakk heller med noen som har lyst til å snakke med deg, det er slik verden fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare først si til Chaose Predicted: Er du helt straight ellr .. ? Yo gutter er barnslig, vi finner på dritt, ellers hadde verden vært veldig kjedelig -.-. "Sorry, I don't mean no offence thou, I' just a boy" <- sitat fra meg ! xD

 

Karl Roger, greit nok. Jeg kan vel overse dem, la de være de jævla bitchene de egentlig er. Men hadde det ikke hvert artig å flaue dem ut ? Tenker bare høyt ;).

Det der om de har gjort noe annet, egentlig ikke. Men se for deg at du står i en gruppe prat, du forteller en vits, og ingen flirer fordi tvillingene ikke gjor det -.-. Jeg forteller i klasse rommet, alle flirer, fordi de ikke er der (går i klassen over). Jeg blir vanlig hvis tatt som klassens klovn, men ikke når de er tilstede. Det værste av alt, de er tvillinger, og er derfor på to steder samtidig, altså to grupper prater samtidig. Jeg sitter igjen med nerder som snakker om spill og drit jeg egentlig ikke liker -.-

 

Jason Something: haha XD For sure

 

T0rd: nah, hva med noe klassisk, som sot (evn. tusj) rundt kikke hullet på kikkerten? Eller sånn prompepute med fjernkontroll og lydregulerende knap. Fy faen det hadde vært kult xD Jeg vil heller gå på å flaue dem ut. "truserøskt" og sånt er noe du gjør for å hevne deg på gutter, du gjør bare ikke det på jenter

Lenke til kommentar

Er det egentlig et ønske å bli sett på som klassens klovn? Vet ikke, men høres uansett ut som noen dritt kjerringer! Har noen i klassen min som jeg har gått i klasse med i snart 10 år.. Er drittlei dem! Snart er jeg kvitt dem da, heldigvis (begynner på vgs). Men for all del, hvis du skal ta hevn må du for Guds skyld ikke bli oppdaga, da driter du deg ut!

Endret av krangel.no
Lenke til kommentar

Er det egentlig et ønske å bli sett på som klassens klovn? Vet ikke, men høres uansett ut som noen dritt kjerringer! Har noen i klassen min som jeg har gått i klasse med i snart 10 år.. Er drittlei dem! Snart er jeg kvitt dem da, heldigvis (begynner på vgs). Men for all del, hvis du skal ta hevn må du for Guds skyld ikke bli oppdaga, da driter du deg ut!

 

Med "Klassen klovn" mente jeg bare at jeg får folk til å flire, ingen kaller meg det bokstavlig talt.

Med det andre du sa, så veit jeg hvordan du har det. Skal bli godt å bli kvitt dem ;)

Skal være forsiktig å ikke bli oppdaga ;) trenger bare noen gode ideer, prompepute er en ide.

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med di jentene annet enn at jeg himler med øynene bak ryggen på dem, synes de oppfører seg helt jævlig og tror de er såååå digg lizm. Men, tilbake til hevnen din. Prompepute er en serdeles dårlig ide. :)

Litt forlett oppdaget kanskje :/ Pluss mye jobb med å snike seg inn i friminuttene å få plassert den der uten å bli oppdaga. Hva om jeg lager en lapp som jeg klistrer på ryggen deres der det står "Martins Bitch" det hadde vært awesome. ( Jeg heter ikke Martin, gidd bare ikke gi navnet mitt til mulige pedofila haha ;) )

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med di jentene annet enn at jeg himler med øynene bak ryggen på dem, synes de oppfører seg helt jævlig og tror de er såååå digg lizm. Men, tilbake til hevnen din. Prompepute er en serdeles dårlig ide. :)

Litt forlett oppdaget kanskje :/ Pluss mye jobb med å snike seg inn i friminuttene å få plassert den der uten å bli oppdaga. Hva om jeg lager en lapp som jeg klistrer på ryggen deres der det står "Martins Bitch" det hadde vært awesome. ( Jeg heter ikke Martin, gidd bare ikke gi navnet mitt til mulige pedofila haha ;) )

Prompepute og lapp på ryggen blir så barnslig liksom.. Hvis du skal ta hevn må du drite di skikkelig ut og nedverdige dem! Dette må klekkes ut og planlegges nøye over tid.

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med di jentene annet enn at jeg himler med øynene bak ryggen på dem, synes de oppfører seg helt jævlig og tror de er såååå digg lizm. Men, tilbake til hevnen din. Prompepute er en serdeles dårlig ide. :)

Litt forlett oppdaget kanskje :/ Pluss mye jobb med å snike seg inn i friminuttene å få plassert den der uten å bli oppdaga. Hva om jeg lager en lapp som jeg klistrer på ryggen deres der det står "Martins Bitch" det hadde vært awesome. ( Jeg heter ikke Martin, gidd bare ikke gi navnet mitt til mulige pedofila haha ;) )

Prompepute og lapp på ryggen blir så barnslig liksom.. Hvis du skal ta hevn må du drite di skikkelig ut og nedverdige dem! Dette må klekkes ut og planlegges nøye over tid.

 

Har sett sånn dritt som planlegges nøye på alene hjemme som btw hadde vært jævlig kult å gjort da, men det virker liksom aldri i virkeligheten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...