jiggsaw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Det har seg sånn at når jeg skal logge meg på facebook på den stasjonære pcen min får jeg bare denne beskjeden : "Du må logge inn for å se denne siden". prøver på nytt å logge meg inn men det samme skjer... På min bærbare og andre enheter får jeg logget meg inn. Noen som vet hva dette skyldes???? Lenke til kommentar
joacom Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 prøvd å skrive .no eller omvendt med .com i stedet? funker for meg når face tuller. Lenke til kommentar
joacom Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det kan være at ikke du har på cookies, Prøv å legg inn facebook som sikker side eller bytt ut internett exploerer med firefox eller Chrome så blir det nok bra. Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det kan være at ikke du har på cookies, Prøv å legg inn facebook som sikker side eller bytt ut internett exploerer med firefox eller Chrome så blir det nok bra. Installerte chrome og da funket det gitt tusen takk! Lenke til kommentar
joacom Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det kan være at ikke du har på cookies, Prøv å legg inn facebook som sikker side eller bytt ut internett exploerer med firefox eller Chrome så blir det nok bra. Installerte chrome og da funket det gitt tusen takk! Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå