skisser Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Trenger hjelp! Har en popcorn hour a 100 og en forsterker. Problemet mitt er at jeg ikke får til å spille av DTS lyd!?jeg får til åspille av filmen men får ikke noe lyd! Er det noen der ute som har peiling på dette? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Er det ikke slik at a100 ikke støtter DTS? Mener å huske det fra den tiden jeg hadde en selv. edit: Tror ikke den kan dekode DTS - kun sende direkte til feks surroundreceiver som igjen dekoder. Endret 8. februar 2011 av ryback Lenke til kommentar
skisser Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Er det ikke slik at a100 ikke støtter DTS? Mener å huske det fra den tiden jeg hadde en selv. Vet ikkehelt men det skal gå ant å få lyd ved å koble til en forsterker! Vet om noen som fikk det til med akkurat samme popcorn boks! Lenke til kommentar
skisser Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Selve boksen kan ikke dekode DTS! Men steroanlegge kan det! Problemet er hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå