Cuneax Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En applikasjon fra Android Marketplace gjør din Samsung Galaxy om til fjernkontroll i hjemmet. Les mer Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Off topic: Er det bare jeg som ikke får til RSS nyhetene fra amobil ordentlig? Blir bare sendt til linken til bildene om jeg vil lese mer. On topic: Om jeg husker riktig så krever applikasjonen dlna forbindelse som ikke er nevnt i artiklen. Endret 8. februar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Denne har jo jeg brukt i mange mnd på min Samsung tv. Men fin er den. Lenke til kommentar
Skoglyvideo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det gjelder visst kun 2010 mod og høyere. Min Samsung Led-Tv på 40" kjøpte jeg for ca 1 år siden (2009mod) og den støtter ikke dette desverre. Lenke til kommentar
hanjan Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er også en versjon av denne appen for iPhone/iPod. Bruker både en iPod og en Galaxy S mot min Samsung C9000 TV, men det mangler bla funksjoner for onscreen TV Guide ++ Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Om jeg husker riktig så krever applikasjonen dlna forbindelse som ikke er nevnt i artiklen. Den krever nok DLNA, men det støtter vel alle TV'ne over C650? Denne har jo jeg brukt i mange mnd på min Samsung tv. Men fin er den. Jeg også, men artikkelforfatteren skriver jo at appen har vært tilgjengelig lenge. Det gjelder visst kun 2010 mod og høyere. Min Samsung Led-Tv på 40" kjøpte jeg for ca 1 år siden (2009mod) og den støtter ikke dette desverre. Riktig, av LCD er det kun TV'er fra LExxC650 og "bedre" som støtter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg