Eloquent Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei, vi er 8 stk fra Tromsø som har store ambisjoner mtp. russebil. Temaet er pirat-ish og vi ripper av Pirates of the Caribbean så mye som mulig. Problemet er at nå har vi kommet til et punkt hvor en russebil-logo er veldig nødvendig da vi skal ha logo på plagg (skjorte/genser/lue) og også på fan-sider og i markedsføringa av bilen. Vi har veldig mange idèer til hvordan dette skal se ut, men ingen av oss er datakyndige nok til å kunne produsere en logo verdig å vises til offentligheten, så i den anledningen ønsker vi å finne noen som er villige til å lage en logo for oss. Navn blir kreditert på fan-sidene og evt. hjemmesiden om vi kommer til å lage en. Om dette høres interessant ut, si ifra i denne tråden, så kommer vi med detaljer om hvordan vi vil ha det. Det er ikke veldig avanserte greier vi krever, så forhåpentligvis kan folk litt over nybegynner i photoshop komme med noe. Takker på forhånd! - Pirates of the Caravelle - The Red Pearl. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis du kommer med litt mer detaljer om hvordan den skal se ut kan det hende at jeg prøver meg Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis du kommer med litt mer detaljer om hvordan den skal se ut kan det hende at jeg prøver meg Vi hadde miksede idèer og har ikke heelt klart å bestemme oss riktig enda innad gruppa, men om du følger med i tråden her, skal vi komme med detaljer snarest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå