Qwseyvnd Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei folkens . Fins det en elektronikk guide der jeg kan lære å programmere i mikrokontrollere eller noe sånt. Jeg bruker SimConnect til daglig. Jeg har lyst å lage et navigasjonspanel fra Il-62M fly. Den inneholder INS-21, NV-PB navigasjon, kompass, landingssystem, osv. Men da trenger jeg å finne en e-bok tutorial i pdf fil å laste ned. Mvh Øyvind Hagen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor mye kan du av elektronikk fra før? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Lite egentlig, så jeg trenger grunnleggende. Som f.eks lage et enkelt panel med bryter og knapper med en f.eks AVR eller PIC chip og å programmere den til USB port. Lenke til kommentar
tømta Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Søk opp arduino, enkel inngangsportal til elektronikk og masse eksempler Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Perfekt, akkurat hva jeg er ute etter Tusen takk, Tømta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå