Gå til innhold

Trendy å være i mot ting?

Anbefalte innlegg

Hvert år så er det alltid liksom moralske fanesak fra politikere og b kjendisfolk fra media.

Men så skjer det liksom aldri noe...jeg syns det begynner å bli litt sånn..trendy blandt kjendisene og kommed med moralske fanesak.

Enten om det er dreping av ulv, hvalfangst...pels..kreft..ja eller mobbing, gud veit hva de finner på. At de på en måte i ny og ne går ut mot ett eller annet moralsk fanesak for å sette seg selv i godt lys. Jeg blir nesten kvalm. De refererer gjerne til ting dem selv har opplevd..litt sånn "jeg ble mobbet da jeg var liten" eller "en god venn av en venn av meg fikk kreft"

Er det blitt trendy å være i mot ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv meget sterke politiske meninger, ikke av den grunn at det er trendy, men heller av den grunn at jeg har et ønske for et bedre land.

Videre; det kan stemme som du sier at enkelte fanesaker er hovedsaklig propaganda og ungdommer som prøver å være trendy; da tenker jeg på pels-motstandsbevegelsen forsåvidt.

Kreftmotstand ser jeg ingen ting negativt i, har selv mistet mange nære og kjære til kreft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...