OnklD Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Som tittelen sier, er det mulig å få tak i en av de første utgavene ps3 nå for tiden? Den med bakoverkompibalitet og 4 usb innganger etc. Evt. Hvor mye er verdt å betale for en brukt på f.eks finn, ebay e.l.? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Som tittelen sier, er det mulig å få tak i en av de første utgavene ps3 nå for tiden? Den med bakoverkompibalitet og 4 usb innganger etc. Evt. Hvor mye er verdt å betale for en brukt på f.eks finn, ebay e.l.? Tja, disse enhetene er jo ganske så ettertraktet da , fikk nylig tilbud om å selge min egen for 4.500kr noe jeg sa nei til (bruker den selv med ps2 spill enda) så jeg vil anta at ca 3000 til 4500 er en ok pris for dem. Kommer sikkert til å selge min ps3 etter hvert og gå over til en slim så fort dama blir lei av de siste ps2 spillene vi har. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du kan få kjøpe min 80GB Eller ikke, men ettersom de nok er veldig ettertraktet som han karen over meg sier, så kan de nok greit ligge rundt 4.000 kroner. Men om du er ute etter en slik så KAN du jo være heldig å finne en til spottpris. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 ja,4000-4500 er en bra pris på 60gb'n.Jeg kjøpte min for 3år siden snart for rundt 5000 med 6spill. har hørt om noen som har funnet ps3 60gb til 2000 og faktisk en del som krever over 10lapper,men da er det med mange spill,eller også rundt 7000.Så tviler du finner noen til under 4000. Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Mer ute etter å selge en enn kjøpe en Etter sammenslåing med meg å min bedre halvdel ente vi opp med 2, noe vi nå etter en stund finner ganske bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå