DrPhD Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kan noen anbefale et bruktbart og gratis nettbasert spill? Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Minecraft? Vil du spille via nettleseren eller laste ned? MMORPG? FPS? Liker du strategy? Fortell litt om hva du liker. Endret 8. februar 2011 av HesteHoven Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hvis du tenker nettbasert som at du spiller det på nettleseren ser jeg ikke negativt i Travian. Greit å spille gjennom en kjedelig skoledag eller div. Eller så er det som HesteHoven sa. Minecraft! Endret 9. februar 2011 av DagensDag Lenke til kommentar
akin93 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Dette spillet er her veldig simpelt, men også veldig artig og tidsfordrivende http://www.kongregate.com/games/Qb0ne/whack-a-diglett?acomplete=whack+a+diglett Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis du vil at folk skal gi deg et ordentlig svar, så kom med litt mer info om hva du interesserer deg for. Liker du strategispill, skytespill, gambling, RPG spill, MMORPG, simulatorer, barnespill, ungdomsspill, voksenspill, casual spill eller liker du kanskje bilspill? Det finnes så utrolig mange forskjellige sjangre, og hvis du vil ha et svar fra meg eller andre må du nesten fortelle litt om hva slags spill du liker før vi kan gi deg et nøyaktig svar. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) tenker du på mini spill eller online spill med enkle ord ? Endret 12. februar 2011 av ironkiller Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ser ikke ut som TS svarer i posten, gitt. Tar meg tid til å svare på alt. MMORPG: Skjekk ut http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm - Det er en side hvor du kan se de fleste MMORPG spillene på markedet. Anbefaler denne veldig. Se på hva du liker og ikke på hvilke rating folk har gitt de forskjellige spillene. Kan være lurt å bla deg fra høyest rated og nedover. Hvis ikke du har lyst til å betale for dem kan du lage en costum list. FPS: Her er det egentlig ganske lite å si. Vil anbefale det gode gamle CS 1.6 som du helt sikkert har spilt. Det kan hende det er litt "gammeldags" for deg, men se om du liker det. CoD (MW-Black Ops) tror jeg omtrent alle FPS-frelste gamere vil anbefale. Hvis du liker bedre åpne, store maps med gode muligheter for kjøretøy og snipers ville jeg prøvd Battlefield (omtrent alle egentlig). Andre spill jeg anbefaler er, Minecraft, Borderlands, Red Dead Redemption, StarCraft 2, World of Warcraft, Mass effect, BioShock 2 og Gran Turismo 5. Disse har jeg kost meg virkelig med i den siste tiden. Da jeg var mindre spilte jeg mye, Maplestory, Conquer Online, CS 1.6, Warcraft (helst Dota), Battlefield (likte spesielt godt Vietnam. Aner virkelig ikke hvorfor). Har spilt mye mer som jeg ikke kommer på, blandt annet en del spill fra Steam. Håper du tar en titt og prøver ut noen av dem. Hvis du skjekker tråden vil jeg anbefale deg å si litt hva du liker. Har du kanskje funnet ett spill forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå