MrLee Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Unngår du trutmunn, så er mye gjort allerede 3 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/-det-ser-ut-som-en-kaaring-av-horer-3225229.html Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/-det-ser-ut-som-en-kaaring-av-horer-3225229.html Uff.. gjelder det de som kler av seg, eller gjelder det også de i faktiske klær? :O Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tipper du vinner jeg! Hvilket antrekk blir det? Det med at konkurransen er rigget gjør vel i såfall ingenting for deg, men du må passe på at du ikke går for langt da Husk at det er både kamera og folk tilstede, og rykter spres fort Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Tipper du vinner jeg! Hvilket antrekk blir det? Det med at konkurransen er rigget gjør vel i såfall ingenting for deg, men du må passe på at du ikke går for langt da Husk at det er både kamera og folk tilstede, og rykter spres fort Delta skal jeg men både bh og undertøy skal forbli på kroppen ja! Eneste jeg grur meg til er den dansinga :S Og håper for guds skyld at alkoholen gjør meg tøffere x) Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lurt det hva blir resten av antrekket? Hehehe, alkoholen er redningsmann ofte Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Fant ut at det ikke ble kjole.. Redd kjolen siger opp når jeg bøyer meg.. x) så endet med å ha på meg en dongerishorts og en hvit skjorte som er knyttet i livet og en rød bikini under Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fant ut at det ikke ble kjole.. Redd kjolen siger opp når jeg bøyer meg.. x) så endet med å ha på meg en dongerishorts og en hvit skjorte som er knyttet i livet og en rød bikini under Høres sexy ut det Men det er ingen ulempe at kjolen siger opp og du har noe sexy undertøy under altså! Større vinnersjanser og bikini? neinei, kjør en sexy bh! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og håper for guds skyld at alkoholen gjør meg tøffere x) Teit innstilling. Om du drikker nok til at du blir tøffere, drikker du også nok til at det merkes at du har drukket. Tør du ikke uten anbefaler jeg deg å la være. 1 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Nei skal ikke vise noe undertøy! Er ikke det at jeg ikke tør.. er det at jeg har ingen rytme når jeg er edru.. må drikke meg til å være flink til å danse ;D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo, det betyr faktisk at du ikke tør. Du tør ikke sleppe deg løs edru. Man danser dårligere som full, men med mere selvtillit så det føles bedre. Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Alkoholen kan få deg til å danse bedre med tanke på selvtillit, at du tør å slå deg mer løs! men kjør vanlig bh hvertfall! bikini er IKKE sexy og om du drikker litt så kanskje du tør å vise litt mer å? f.eks rive av deg skjorta Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) snip Endret 9. februar 2011 av Winston Wolf Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Skal IKKE vise noe mer.. herregud! er ikke meninga å være slutty ! :S Det er allerede ille nok å danse for flere hundre :O Men tør å ha det gøy osv uten alkohol, men aldri vært flink til å danse !:S Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, men tenker bare bikini VS vanlig BH er det noen gutter som synes det er mer sexy med en bikini? Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, men tenker bare bikini VS vanlig BH er det noen gutter som synes det er mer sexy med en bikini? Bikini er jo noe vanlig mens undertøy er litt.. ehmm, seksuelt? ;D Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, men tenker bare bikini VS vanlig BH er det noen gutter som synes det er mer sexy med en bikini? Bikini er jo noe vanlig mens undertøy er litt.. ehmm, seksuelt? ;D Ja, derfor du burde gå for BH så lenge du ikke tar den av deg så er det jo ikke så farlig! tror du får mye mer respons for en sexy BH enn en "vanlig" bikini Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Er ikke en vanlig bikini da.. ser ut som en bh Leopardmønstret Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er ikke en vanlig bikini da.. ser ut som en bh Leopardmønstret Greit nok det men ser uansett forskjell! Blonder f.eks Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Agående den tv2 linken , det er jo frivillig de jentene som kler av seg, har vært på det 2 ganger, første gangen var det ei som bare hadde en liten hyssing rundt livet igjen, i år var det ei som tok piercing i nippelen. Men det er mange som har mye tøy på Edit; veldig mange som tar dop også! Endret 9. februar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå