Gå til innhold

Wannabe glamourmodell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper du vinner jeg! :) Hvilket antrekk blir det? :)

Det med at konkurransen er rigget gjør vel i såfall ingenting for deg, men du må passe på at du ikke går for langt da :) Husk at det er både kamera og folk tilstede, og rykter spres fort :)

Delta skal jeg ;) men både bh og undertøy skal forbli på kroppen ja!

Eneste jeg grur meg til er den dansinga :S

Og håper for guds skyld at alkoholen gjør meg tøffere x)

Lenke til kommentar

Fant ut at det ikke ble kjole.. Redd kjolen siger opp når jeg bøyer meg.. x) så endet med å ha på meg en dongerishorts og en hvit skjorte som er knyttet i livet og en rød bikini under :)

Høres sexy ut det ;)

Men det er ingen ulempe at kjolen siger opp og du har noe sexy undertøy under altså! Større vinnersjanser :) og bikini? neinei, kjør en sexy bh! ;)

Lenke til kommentar

Ja, men tenker bare bikini VS vanlig BH :) er det noen gutter som synes det er mer sexy med en bikini? ;)

Bikini er jo noe vanlig :) mens undertøy er litt.. ehmm, seksuelt? ;D

Ja, derfor du burde gå for BH ;) så lenge du ikke tar den av deg så er det jo ikke så farlig! :D tror du får mye mer respons for en sexy BH enn en "vanlig" bikini ;)

Lenke til kommentar

Agående den tv2 linken , det er jo frivillig de jentene som kler av seg, har vært på det 2 ganger, første gangen var det ei som bare hadde en liten hyssing rundt livet igjen, i år var det ei som tok piercing i nippelen. Men det er mange som har mye tøy på ;)

Edit; veldig mange som tar dop også!

Endret av Yavel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...