Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg ble oppringt for 2 dager siden av Miss Glamour of Scandinavia Som lurte på om jeg ville stille til konkurransen. I tillegg ville han som ringte meg opp, ha meg til en photoshoot på fredagen før konkurransen.. vet at dette er proft, men synes det er litt mye å betale 1250 kroner for at han skal ta 100 bilder av meg i undertøy å noen typer kjoler.. Er ikke helt den typen som liker å bli tatt bilde av i undertøy! noen som har formeninger om dette eller kan fortelle meg hvorfor jeg burde takke nei, eller ja? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har du vurdert at dette kanskje ikke er et ekte tilbud? http://www.dagbladet.no/2010/05/20/nyheter/fotografi/innenriks/glamourmodeller/11783463/ Har vært en del slike artikler i senere tid. Om du ikke liker å bli tatt bilde av i undertøy, hvorfor vil du da dette? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva er premien, hadde sikkert vært morsomt å prøve noe slikt om du syns det er gøy. Dessuten er det sikkert litt skummelt første gang men tror det er noe som går over etter å ha gjort det ett par ganger. Kanskje du burde prøve det ut først med kjæresten din? Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Er faktisk usikker, ettersom han har gjort dette lenge, og i tillegg skal både kjæresten min være der og en venninne om jeg takker ja.. Men tror det er best å takke nei, skal jo uansett delta på catwalken på Lipp Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg ble oppringt for 2 dager siden av Miss Glamour of Scandinavia Som lurte på om jeg ville stille til konkurransen. I tillegg ville han som ringte meg opp, ha meg til en photoshoot på fredagen før konkurransen.. vet at dette er proft, men synes det er litt mye å betale 1250 kroner for at han skal ta 100 bilder av meg i undertøy å noen typer kjoler.. Er ikke helt den typen som liker å bli tatt bilde av i undertøy! noen som har formeninger om dette eller kan fortelle meg hvorfor jeg burde takke nei, eller ja? ER du ikke happy så still krav. Ønsker du ikke å gjøre det, så ikke gjør det. Fotografering handler om at fotograf og modell er happy med setting og alt. Bildene blir nok ikke så gode heller, hvis ikke du føler deg helt trygg. Hvis det er bare trygghetsfølelsen som du leiter etter så still krav at du skal ha en person med deg som din assistent. (som også er veldig grei å ha når det gjelder sminking og bekledning) Men 1250 kr syntes jeg var veldig mye. Da skal han være veldig god. Det var tross alt han som tok initiativet. Du kan få tatt gode bilder hos mange amatører (som meg) for langt bedre pris. Sted, hør hvilket sted han ønsker og undersøk hva slags sted det er. La han vise frem tidligere meritter og se om det er bilder som du ønsker av deg selv. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Vet ikke om dere kan se bildene her, men her er hans tidligere photoshooter Min lenke Er litt uhappy med det ja :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg regner med at den nevnte fotograf har mye erfaring med å ta bilder enn Substitute. Så om du får ta med deg kjæreste og venniner så syns jeg du burde prøve det om du har lyst. Dessuten så gjør du bare det du har lyst til, altså mer nakenhet enn det du liker tror jeg ikke kommer på tale der. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 har IKKE planer om å vise verken pupper eller rompe uansett, men eneste jeg er litt nervøs for er om jeg ødelegger fremtiden min ? altså jobber osv? Og om familien aksepterer slike bilder:O Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vet at Miss Glamour of Scandinavia har årlig happening her på sørlandet der de har kåring av beste modell osv... (rigga konk slik at dems modeller vinner) Men utover det så er det ekte saker! Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Vet at Miss Glamour of Scandinavia har årlig happening her på sørlandet der de har kåring av beste modell osv... (rigga konk slik at dems modeller vinner) Men utover det så er det ekte saker! Bryr meg lite om å vinne er ikke kanidat for noe modellgreier uansett bare spennende å få delta en gang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg vet ikke hva slags utdanningsplaner du har, men med mindre det er å bli prest så tror jeg ikke du har noe å frykte. Virker som en morsom greie uansett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vet at Miss Glamour of Scandinavia har årlig happening her på sørlandet der de har kåring av beste modell osv... (rigga konk slik at dems modeller vinner) Men utover det så er det ekte saker! Bryr meg lite om å vinne er ikke kanidat for noe modellgreier uansett bare spennende å få delta en gang Men viss du er ute etter flotte glamourbilder av deg selv, så vil jeg heller anbefale deg å ta kontakt med en lokal fotograf. Mindre sjanse for at disse bildene blir spredd til alt og alle, og du får mest antagelig bedre bilder! Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 alt annet en prest ! Har kanskje planer om å bli fysoterapaut eller reiseleder Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ett tips, mange fotografer bruker en rar dreamy effekt på sine sine noe lignende det her. Kan du la vær, syns det ødelegger bildet. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Skjønte ikke helt hva du mente med det jeg? om jeg kan la vær? :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Be fotografen ikke ta bilder med slik effekt. Endret 8. februar 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Be fotografen ikke ta bilder med slik effekt. Da skjønte jeg hva kan jeg gjøre for å se mer proff ut på bildene enn slutty? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sminke betyr mye. Mange oversminker seg til å se ut som en billig hore. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ett tips, mange fotografer bruker en rar dreamy effekt på sine sine noe lignende det her. Kan du la vær, syns det ødelegger bildet. Edit: glem det, copyrighted bilde Endret 8. februar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå