Cuneax Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Samsung har annonsert et nytt 3D-brillepar som skal være verdens letteste. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Verdens letteste styggeste 3D-briller kommer i mars Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uansett hvor futuristiske de ser ut så passer de ikke med headset... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De ser i det minste ut til å være mange ganger mer behagelig enn de brillene jeg har hatt på meg på kino. Da får jeg ikke vondt i øynene, men ørene. Jeg prøver å feste de lenger oppe på hue, men de glir fort ned igjen og ligger ubehagelig på øret. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor skal 3d-brillene "alltid" være flate? Det kan hende at det har gjort de mer kompakte, men de der ser neppe nettere ut når du får dem på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg