Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Pc vil ikke boote, mistenker det er for mye tekst paa clipboardet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan pröve å laste ned Ultimate boot CD (google ubcd) og se hva diskinfo programmene sier (smartudm f.eks). Det er og en rekke produsent programmer der om du klarer å se hvilken produsent har laga disken i maskina.

Du kan og pröve å boote w7 cd'en og starte command prompt, kjör så

checkdisk /F /R

for å sjekke den.

Googla litt på ci.dll noen mistenkte vel at CI.dll er spyware, mens ci.dll er ei systemfil så sjekk om det er store/små bokstaver som rapporteres.

Lenke til kommentar

Bortkasta å bruke flere hundre kroner på en ny harddisk, når du har krav på å få den bytta på garantien, spør du meg.

Er egentlig litt enig i det, men om jeg skal fa ny pa garantien ma den gamle forst sendes inn til Oslo for sjekk, og bare det kan ta rundt en uke. Da er det heller bedre a betale noen hundre og fa datamaskinen i gang igjen ;)

Lenke til kommentar

Er egentlig litt enig i det, men om jeg skal fa ny pa garantien ma den gamle forst sendes inn til Oslo for sjekk, og bare det kan ta rundt en uke. Da er det heller bedre a betale noen hundre og fa datamaskinen i gang igjen ;)

Tar det over en uke, har du krav på en lånemaskin. Dette er ett eksempel på bruk og kast samfunnet, gidder ikke å få det reparert, så kjøper heller nytt. Er ikke rart det blir mye avfall og bortkasta penger.

~ Mortis

Lenke til kommentar

Tar det over en uke, har du krav på en lånemaskin. Dette er ett eksempel på bruk og kast samfunnet, gidder ikke å få det reparert, så kjøper heller nytt. Er ikke rart det blir mye avfall og bortkasta penger.

~ Mortis

Hadde selv en raptor disk som tok kveld, men jeg sende den inn til test. Så ja det tok litt over en uke før jeg fikk nye. Men raptor har 5 års garanti, så det var enkel å få nye. Men jeg gadd ikke vente på nye disk, jeg kjøpte meg en nye disk og satte den inn.

Men du kan jo sende din inn og prøve å få den på reklamasjon/garanti, da har du en i reserve, det har jeg nå.

En annen ting, det blir vel ikke mere avfall om du kjøper deg en ny disk, jeg har nå to disker som funker, hva de gjør med den jeg sende inn er ikke mitt problem.

Hadde dette vært meg og måtte kjøpt meg nye disk til en laptop, ville jeg valgt en SSD drive 64GiB eller 128GiB.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...