jove81 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Heisann, har lyst på ett litt mer avangsert kamera enn det lille kompaktkameraet jeg har i dag. Har i dag ett Panasonic DMC-FX3, som jeg er rimelig fornøyd med, ett lite og kompakt kamera. Men lysten på noe større og bedre er jo der... Krav Må være enkelt å bruke Ta gode bilder Kunne utvides for mer avangsert bruk Grei pris... Har noen av dere med litt peiling noen gode forslag? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei :-) Hva legger du i rimelig pris? Og er du interessert i speilrefleks eller kompakt? Utskiftbare linser eller ikke? - Jeg vil anbefale et kompakt Canon G12 eller Nikon P7000. Disse er ikke speilrefleks, men leverer gode bilder og er mindre i fysisk størrelse også. - Ellers har du PEN-kameraer som feks denne: http://tinyurl.com/6gtofc2 - Er du interessert i speilrefleks vil jeg abefale etter du har kommet med prisantydning :-) Enklere å forholde seg til! _________ Mvh. Anders Lenke til kommentar
jove81 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Vell, de så bra ut de kameraene der, i og med at jeg ikke har mye erfaringer innen fotografering, tenkte jeg ca 4000, som maxpris, gjerne rimeligere også. Viss interessen er der kan jeg kanskje kjøpe bedre og dyrere utstyr etterhvert? Lenke til kommentar
tvister Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du finner Nikon D3100 til 4000,- noe som er et godt kjøp. Samsung EX1 har jeg sett til rundt 3100,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå