Alv79 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen ganger gjør det litt vondt etterpå, noen ganger føles musklene der svakere, og jeg er liksom usikker på hva som er inni anus, om det er noe som kan bli skadet liksom? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du har en rumpering/anusring/analring i åpningen. Denne kan utvides. Bare pass på at du hele tiden har kontroll på avføringen din (altså at anusringen ikke er så vid at den lekker), så tror jeg ikke det skal være noe farlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg TheWankership Skrevet 12. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. februar 2011 Du kan få hiv 18 Lenke til kommentar
Andael Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Så lenge du er generøs med glidemiddelet, og følger kroppens signaler, så går det nok bra. Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det viktigeste er glid og avslapning. Slapper du ikke av i rompestompen, kan fisehullringene utvides litt og du kan da få problemer med bæsj i trusa. Enkelt forklart. Glidemiddel er viktig for å forhindre for mye friksjon og for at det som puttes inn skal gli bedre. Slapper du godt av så vil du få mye mere nytelse ut av det. Det er ikke så nøye om det er penis/finger/dildo/plug du stikker inn i rompa, sålenge det ikke er noe som glipper og forsvinner inn, for da kan det bli vanskelig å få ut igjen. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det gør fuckings vondt, har hatt vondt i to dager nå, blitt litt bedre, men er ikke verdt det. Skjønner ikke at homser orker sånt hver dag ... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det gør fuckings vondt, har hatt vondt i to dager nå, blitt litt bedre, men er ikke verdt det. Skjønner ikke at homser orker sånt hver dag ... Hvor har du dette fra? Så vidt jeg vet er det en del homofile som ikke har analsex i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kan jo hende men her er det snakk om det, ser at jeg sikkert kunne latt være den siste setningen Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det gør fuckings vondt, har hatt vondt i to dager nå, blitt litt bedre, men er ikke verdt det. Skjønner ikke at homser orker sånt hver dag ... Nei, det er ikke verdt det når du voldtar deg selv i rompa... Lenke til kommentar
Mercuri5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hva, jeg elsker å stimulere prostata, og jeg tenner ikke i det hele tatt på gutter. Hvorfor er dette så gay? Jeg vet det er litt tabu, men jeg mener at så lenge man gjør det forsvarlig, er det like godt som å runke. Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er vel ikke "gay"! Menn som er trygge nok på seg selv og sin seksualitet (om det så er hetero, bi elr homo) til å gjøre det man selv synes er godt - er sexy! Men dette finnes det jo så klart splittede meninger om, alt etter hvor "frigjorte"/fordommsfulle man er. Har truffet mange menn som ikke vil prøve en gang, og mange av disse vil da, med denne "blokken" for å prøve, gå glipp av noe deilig. Nesten som med mat, man sier heller at man ikke liker det enn å prøve noe man ikke er trygge på... Dessverre så er det mange som mener at rompesex hører til homser (så lenge det ikke handler om jentas rompe da!?). Lenke til kommentar
Mercuri5 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Emne er om dildo, men jeg lurer på om vibrator er farlig? Eller er det samma? Personlig så skjønner jeg godt hvorfor folk ikke liker tanken på å putte ting i anus, noen ganger så ender jeg opp med en skitten finger.(som er omtrent like farlig som å bomme litt når man tørker seg, og man merker det knapt der inne) Jeg husker en gang for noen år siden hvor jeg leste en artikkel om hvordan en ekspert rådet folk til pegging(Altså strap-on mot gutt) ihvertfall en gang. Jeg syntes folk er litt for skeptiske, og burde bare prøve med en finger og glid. Også siden vi er inne på dildoer eller sex leker så skaffer jeg meg noen småsaker. Er det godt for en gutt å bruke anal kuler, lang vibrator(20cm+) og butt plugg? noen erfaringer? Endret 25. februar 2011 av Mercuri5 Lenke til kommentar
Andrew Jackson Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Anbefaler deg å stoppe med det, med mindre du vil.... DØ! 2 Lenke til kommentar
Mercuri5 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Anbefaler deg å stoppe med det, med mindre du vil.... DØ! Jeg dør gjerne, bare det gjør godt. Har en uke på meg, noen siste ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg