EinarEriksen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det nye antatte Android-flaggskipet fra HTC har blitt fotografert. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Baksiden var grusom! Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Syns de flese HTC telefoner er enten dørgende kjedelige eller stygge. HTC 7 Mozart var et friskt pust i en ellers kjedelig serie av nye telefoner. Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hm. Er HTC fan, men må innrømme at jeg savner friske design som HERO, Legend og Diamond2. Nå ser alle ut som versjoner av HD2 og Desire (HD). Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er selv en HTC fan og eier den originale Desire (med AMOLED ) Men syns design messig har HTC gått litt nedover. Desire var ok, Hero var kult i hvit spesielt og Legend i sort er hærlig. Desire HD er stygg fra bakside og ser ut som alle nye følger samme brun-sort-plast-metall veien. Lenke til kommentar
holyman Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den har vel også kallenavnet Desire 2, samt ryktet skal ha det til at HTC droppet dual core snapdragon for nvidia tegra2s på Saga. Men fortsatt ingen bekreftelser på det .. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er ganske sikker på at også Desire HD har et heldekkende deksel? Eller mer riktig "støpt i et stykke aluminium". Jeg ser nemlig et deksel på bildet der så det er vitterlig minst to deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg