Cuneax Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Family Guy tar Star Wars-universet med storm i disse parodiene. Les mer Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Blue Harvest er ihvertfall noe av det beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Rotten_ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Robot Chicken parodiene er mye bedre enn Family Guys Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Blei litt skuffa over It's a trap! Hadde ikke den "stemninga" jeg har når jeg ser på vanlig family guy, men så har jeg aldri sett en hel star wars film heller, så kansje det spiller en liten rolle Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er imponerendes hvor nøyaktig Star Wars materialet er gjenskapt i disse filmene. Hver lille kamerabevegelse er gjenskapt og der de nærmer seg dødsstjernen i "It's a Trap" så tror jeg faen meg at antallet TIE-fightere som flyr rundt, hvor de fly og hvordan de flyr er utført med største nerde-nøyaktighet. Så er de også fantastisk morsomme Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Etter at jeg så It's A Trap, var jeg nødt til å kikke litt på den ekte Star Wars-filmen. Alle omgivelser og konstruksjoner er jo kliss like! Utrolig bra laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg