Sk!ppy Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Takk Tj, ser på den i våken tilstand imorgen Skal du ha mer hjelp kan jeg eventuelt sette den opp via Teamviewer eller du kan komme med å hjelpe utvikling plugin til Hardwork Kan gjerne gjøre begge deler Tror jeg har fått satt opp sånn halveis (Eclipse på mac). Er mer enn gjerne med å utvikle til Hardwork! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Kan gjerne gjøre begge deler Tror jeg har fått satt opp sånn halveis (Eclipse på mac). Er mer enn gjerne med å utvikle til Hardwork! Er langt fra en flink person med mac men kan hjelpe med eclipse Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Finnes det noen effektiv måte å ta backup av en world på? Er noe stress å kopiere 29.859 elementer med størrelse på 68,8 MB med en hastighet på 54,6 KB/s Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Få bedre linje? (eller noe backupløsning online kanskje?) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg hoster serveren på pcen min. Er kun jeg og noen kompisser som spiller. Hastigheten jeg nevnte er kopieringshastigheten, Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da anbefaler jeg å få pc'n din over på linux og noe bedre filsystem som ext3, muligens noe annet, er ikke helt bevandret i filsystemer men er betraktelig raskere enn windows og ntfs =) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da får det bare være sånn som det er Bruker vanlige stasjonære til å hoste server, og orker ikke bytte til Linux kun for mc serveren. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Fungere fint å spille på linux (BC2 Woho!) Uansett tilbake til svaret: Du kan prøve og forandre Allocation Unit Size som er høg i forhold til dem små filene i world mappen. Du kan eventuelt fikse det med og formatere den, men da er du likelang vel? Vist jeg ikke tar helt feil er den standar på 4096 bytes? Der en chunk er rundt 3000 bytes der trulig og ha denne på 1024 bytes er et bedre alternativ. Minuset er NTFS index blir større (2-3%) men burde gi en liten ekstra performance. Må si denne hastigheten du har er svært low. Hva HDD har du? Kopier du fra sector til sector eller til en annen HDD? Edit: Hva mener dere om Minimum spesifikasjoner? CPU: 1.5 Ghz Single Core CPU (Anbefale: 2.2 Ghz Dual-core) RAM: 2 GB (4 GB) HDD: 20 GB (Med swap space) Bandwidth: 20 Kb/s pr bruker Er den grei eller burde jeg mer spessefisere som rundt ram osv? Kunne sikkert skreve en side om dette, mem mener dem får heller spør i tråden vist dem treng hjelp rundt dette. Endret 23. februar 2011 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Guys, hMod 134 serveren er outdated. What to do? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Må jeg lage ny world da? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Awesome, skal se hva jeg får til. Trenger sikkert noe hjelp ettervært Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvor finner jeg nyeste bukkit? Linken i førstepost er fubar. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har du skjekka bukkit.org? Lenke til kommentar
EirikLago Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 han mener nøyaktig hvor på den siden. Synes det er umulig å finne den Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Sikkert bedre steder å finne den, men jeg henter de i hvert fall fra: http://ci.bukkit.org/job/dev-CraftBukkit/ Hvordan kan jeg fjerne Adminium/Bedrock i bukkit? Jeg har serveren lokalt hos meg. Tenkte jeg skulle bygge et spawn trap eller hva man kaller det, og det er vel kun bedrock som normalt sett ikke kan fjernes. Endret 23. februar 2011 av tho_kva2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg fant ut at jeg ikke trengte noe annet enn den offisielle minecraft serveren etter at den har fått whitelist. Serveren har også blitt utrolig mye raskere. Gikk fra å starte den på 5-7 sekunder til 1 sekund, og ingame laster også chunksene inn mye raskere. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Sikkert bedre steder å finne den, men jeg henter de i hvert fall fra: http://ci.bukkit.org/job/dev-CraftBukkit/ Hvordan kan jeg fjerne Adminium/Bedrock i bukkit? Jeg har serveren lokalt hos meg. Tenkte jeg skulle bygge et spawn trap eller hva man kaller det, og det er vel kun bedrock som normalt sett ikke kan fjernes. Bruk obsidan, tar shitload av tid å ta bort. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har en liten server jeg kjører på min stasjonære for meg og et par andre venner. Det er MCAdmin, og runecraft som mod. Når jeg nå prøver å starte den, får jeg en error: 24.02.2011 02:34:18 [MCAdmin] Server started! 24.02.2011 02:34:21 [MCAdmin] Server stopped! 24.02.2011 02:34:21 [MCAdmin] Something Done Goofed- Is out of date firewall System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at MCAdmin.Program.StopServer() Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Jeg har godtatt MCadmin i firwallen, og det funker heller ikke om jeg skrur av firewall, så den er neppe problemet. Trenger hjelp, takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå