oleisbest Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Noen som vet hva som er galt når dato feltene mine viser ¤Q¤@¤ë 15 istedenfor juni15, eller ¤Q¤@¤ë 22 istedenfor januar 22? Er sånn på alle pcer jeg logger meg inn på? Litt irriterende PS: Spar meg for skift til noe annet enn hotmail, microsoft stinker etc. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Tegnsettet som er knøkka, kanskje. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har merket akkurat det samme hos meg. Har vært sånn en stund,men det bekymrer meg ikke. Har NAV oppdatert,kjører jevnlig Ad-Aware og har ikke funnet noe virus eller lignende på min pc. Kanskje MS prøver å innføre en ny kalender? Kan vel være lønnsomt med copyright på dagene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hehe..jeg har akkurat det samme problemet selv, skjønner ikke hva det kan komme av. Men det er garantert ikke noe farlig, bare en bug et eller annet sted. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har også sett det. Men hva med å spørre hotmail support? Og poste evt svar Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hva med å skifte språk til norsk? Options --> Your Information --> Language Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jepp, hos meg var det også slike tegn, men sjekket nettopp igjen, men nå er de tydligvis borte. Er lesbar dato nå. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Er vel ikke akkurat så veldig redd. Mest irritert. Men overlever vel. Så fatisk etter en e-post adresse hvor jeg kunne spørre men fant ikke noen passende :S Fint om noen hadde sjekka det ut og posta svaret her ja... Lenke til kommentar
Raider Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hehe fikk det jeg og... men ingen ting "bad" skjedde da Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det blir sånn fordi Hotmail snakker DITT språk. MS har alltid slitt med tegnsett. Ikke noe nytt at de må bruke magiske tegn i stedet for & aring ; & aelig ; og & oslash ;. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Er vel ingen magiske tegn i mai og januar vel eller har du sett noe med de brillene som ikke vi andre har sett? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 håttmæil sjø. (at dere orker...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå