AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 hei! som tittelen sier så kommer jeg nesten aldri lenger, kan ta opp mot en halvtime og lenger med onanering, og kommer ikke under sexen med kjæresten, dog dette var ikke noe problemer før, men jeg trur kanskje at det kan ha noe med depresjonen min, og antideppressiv'en min, går på Cipralex og Remeron som sovemedisin, noen som vet/ har erfaringer med, med depresjoner,medisiner,stress og sex? kan dette ha noe med dette og gjøre eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Man trenger ikke å få utløsning for å få orgasme. Forøvrig så kan cipralex gjøre så det blir vanskeligere å få ereksjon og å få utløsning. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 TS her, Takk for svar:) var bekymret for dette.. men virker som det du sa stemmer, at det er cipralex'en som er synderer xD haha:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg