ik2500k Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg var klar til å bestille SB oppsett, men så ble det full stopp.....derfor vil jeg vurdere en mini oppdatering til SB er klar, og da vil nok følgelig Buldozer være klar slik at det blir mulig å samenligne disse. Har alltid vær AMD-Frelst-føler du har fått litt mer bang for the bucks....men SB imponerte meg voldsomt både på ytelse og pris. Dette har jeg idag og skal beholde en stund til, * AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ BLACK EDITION * ASUS M4A79T Deluxe Hovedkort * Dvd spiller * Windows 7 HE 64 Bit * 8 GB RAM * Corsair 750HX Dette vil jeg skifte ut * COOLERMASTER HAF 922 * 2 X ASUS HD 5770 RADEON CROSSFIRE * WD Velociraptor 300 GB Grunnen til Coolermaster kabinettet er at dette bråker , kjøler godt men bråker. Skjermkort.....litt for mye kluss med crossfire for min del, da jeg ønsker stabilitet i hardwaren min.. Når det gjelder HDD-så må jeg ha en SSD Disk så enkelt er det. Noen gode anbefalinger på CASE til ca 1000 - 15000 (MÅ VÆRE STILLE) Skal jeg kjøpe HD Radeon 6970 eller 6950 for så å vente på 6990 når jeg oppgraderer til evenutellt SB elle Buldozer. Eller bare invester i et eks GTX 560. Hva vil eks ytelse forskjellen være på 2 x 5770 og eks GTX560 / 6970. SSD DISK HVILKE....... MAKS 2.000,- SÅ oppgraderer jeg Hovedkort og cpu samt ram når tingene er tilgjengelig å prisen/ytelsen på Bulldozer er klar. (skal komme ca Q2 etter der jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå