Anderspr0 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fant nettopp en RAT mus som så sykt deilig ut. Den har mange innstillinger på det meste, og ser ut som en sci-tec mus. Litt som ett romskip. http://www.amazon.com/Cyborg-R-T-Gaming-Mouse/dp/B003CP0BHM/ref=sr_1_6?s=videogames&ie=UTF8&qid=1297116289&sr=1-6 Har noen denne, og er den til å anbefale for diverse spill? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Disse produktene har blitt diskutert en stund allerede: http://www.diskusjon... Endret 9. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har prøvd RAT7, personlig synes jeg den er ræva, gla jeg ikke invisterte i den. For det første har den dårlig støtte på bak parten. Så om du legger litt vekt på handleddet løfter du fronten og laseren opp fra mus matten. For det andre er mus 4 og 5 for langt bak, vanskelig å bruke mus 4. Om du skal bruke den der aim knappen må du ta tommelen så langt fram at du ikke rekker mus 4 lenger. For det tredje er den ikke så behagelig som andre gaming mus selv med all customizingen. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Du kan jo endre på det meste på denne musa, da. Utseendemessig er den dritfet utrolig fett å vise den til venner, men likevel ga jeg bort som bursdagsgave til en kompis. Slo ikke gamle Roccat Kone som ble herpa =) Nei, holder meg til MX518. Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 eg har musa, og eg liker den veldig godt. man kan stille den etter størrelsen på handa og alt. love it <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå