spamex Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Eg burde få meg ny pc nå, har en hp laptop og den er grei til å spille noen spill. Men nå har eg lyst på ny stasjonær pc til 6000-8000kr og eg trenger tips til hvilke deler eg burde ha. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis du orker å vente til April, så kommer Sandy Bridge hovedkortene tilbake igjen. (LGA-1155) Da vil du få mye ytelse for pengene! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du orker å vente til April, så kommer Sandy Bridge hovedkortene tilbake igjen. (LGA-1155) Da vil du få mye ytelse for pengene! Tror eg må vente til sommeren :S Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du orker å vente til April, så kommer Sandy Bridge hovedkortene tilbake igjen. (LGA-1155) Da vil du få mye ytelse for pengene! Tror eg må vente til sommeren :S Ja, men da kommer du tilbake her på forumet til sommer. Er utrolig hvor fort komponenter bli gamle og ny kommer Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En nyttig del til en god pcen er skjermen. Med en skjerm kan du se bildet som blir laget inne i boksen. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du orker å vente til April, så kommer Sandy Bridge hovedkortene tilbake igjen. (LGA-1155) Da vil du få mye ytelse for pengene! Hva mener du med at de kommer tilbake igjen? De er jo på markedet nå er de ikke? Snakker du om denne S-ATA2 feilen? Dette anntok jeg var noe som ble rettet opp fort. De forventer vel ikke å ta 4mnd på å korrigere dette eller?... Relevant for meg da jeg sansynligvis snart oppgraderer til en Sandy Bridge platform. -Stigma Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jornboss har et veldig bra forslag i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå