HåkonN Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har en T-Fugl 1200mhz (266mhz), med 512mb (DDR) ram og 80gb disk. Skjermkortet er et Geforce 2 GTS 32mb. ASUS A7M hovedkort. 100% lydløs. Hva kan jeg bruke noe sånt til? Er jo ikke en shit å få for det brukt så... (kan jo sette den på QXL for 9000,- men min samvittighet stopper meg ) Alle forslag tas i mot med stoooor takk.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Webserver? FTP-server? Eller hva med et slags "tv-anlegg-ting" hvor du kan spille av "backup"-filmene dine du har konvertert til DivX? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 God ide... Hva er en Webserver? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 filserver, backup osv... masse ting jeg bruker min pIII 800 mhz 256 mb sdram som filserver og til cs vis jeg får en kamerat på besøk :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 En TV-maskin er vel ideelt. Gi den TV-Kort og DVD-Spiller så slipper du for evig og alltid å bruke DVD-brennere eller videomaskiner for å ta opp. En webserver er forresten bare en server som står og viser HTML-sider. Med mindre du kan HTML osv programmering er jo det fullstendig bortkastet Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Det med TV-kort var en god ide.... Men er den kraftig nok til det da? Og er de All in wonder korta noe å anbefale, eller kjøre et rent TV-kort? Ellers er jeg åpen for andre forslag... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kraftig nokk det er den ja, har en annen maskin selv med en t-bird 1.2 klokka til 1.4. Den duger fint den. Bruker min til cs-server jeg. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Joda..... Steke mat går sikkert bra, men komfyr har jeg... Hvis du tenkte på varmen til CPU, så blir kjelene litt for små til matbehovet mitt.... Frykter et massivt vekttap... Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er'n såå dårlig da? Sitter på en PIII 600 mHz (100mHz fsb) med matrox g400 max :oops: Bruker linux på'n, og funker knall. Skriving, tv, divx, spilling (okay, kanskje ikke de aller hotteste spillene nei, men funker fett ) Ønsker du å spille, men ikke er du ikke altfor kresen på FPS'ene, kan du jo sjekke om hovedkortet ditt støtter raskere prosessor, og kanskje vurdere et nytt skjermkort. Trur du kan spare mye penger på å bruke huet å oppgradere. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Den pc'en du nevner. Er det en du har til overs? Dvs. har du kjøpt deg en bedre en? Om det er den "nyeste" du har så kan jeg vel anbefale deg å kjøpe kjøpe nytt skjermkort i første omgang. Radeon 9700 skal vel gjøre susen. Er sånt sett det kortet man får mest for pengene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 henge CPU'en opp i speilet i bilen? det gjorde jeg med en XP1800+...ødelagt da download bot, filserver, tv/dvd maskin, router, "testmaskin" for eksperimentering med div. OS...det er mye rart man kan bruke den til, hvis man bare setter seg ned å tenker litt hva har du brukt for, er vel det første du bør spør deg... Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 du kan bruke den til å laste ned og høre på musikk Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Mange bra forslag her.... Tror jeg går for den stue-maskin varianten med TV-kort. Trenger bare en stilig frontplate til den... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du kan jo ta og bygge deg et lite kabinett også da. 43,5 X 15 (BXH). Det er omtrent så stort som en forsterker, og det blir ganske tøft å ha i stua... :smile: Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 God ide.... men jeg har jo et kabinett jeg tenkte å få utnytta.... Hmmm.. skal tygge litt ¨på den... Uansett trenger jeg jo en stilig frontplate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå