AMD-guru #1 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hvordan setter jeg op en nett radio i winamp? samt å legge den ut på internett. noen som vet hvordan man snakker gjennom nett radioen takker for alle svar Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Stikk på www.shoutcast.com egentlig ganske enkelt. bare les og last ned Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.programmer.no/guider/multimedia...radio/index.php Lenke til kommentar
TCK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har hørt rykter om at shoutcast er ulovlig i Norge og at folk har fått ISP på døren.... Stemmer dette? Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Shoutcast er i seg selv ikke ulovlig, men det kommer jo an på hva du sender! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 vet det er en god stund siden denne posten ble laget men hvis jeg sender sanger jeg ha lasta ned så er det ulovelig? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hardwareproblem? Neeeh. Programvare? Jaaaa.. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå