rubbels94 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hei! Jeg har et program (ANATOMY trainer + noen fra samme serie), og jeg vil legge inn programmet på pc'n, slit å ha med cdene over alt. Men programmet er ikke for installasjon, det kan kun kjøres fra cd'n Jeg har prøvd å gå inn på cd'n og kopiere filene over til pcn, men de blir kun lagret som snarveier som fungerer når cd'en er satt i pc'n Så det jeg lurer på er om noen vet hvordan jeg får lagt inn disse programmene, og slippe cdene til jeg trenger dem til en eventuelt ny installasjon? Har prøvd virtuell cd, men det virket ikke, noe "copy sperre" eller no greier på cd'n :S har også prøvd å lage en kopi av cd'n som backup, men den funka ikke, etter som det er sperre på cd'n :S Mvh Rubbels94 Endret 10. februar 2011 av rubbels94 Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 siden du har orginalen på cd kan du kanskje søke i google etter ANATOMY trainer no cd crack Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 siden du har orginalen på cd kan du kanskje søke i google etter ANATOMY trainer no cd crack Fant ingen crack Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 det du kan gjøre er da å finne en torrent som du laster ned. om den er lagt ut uten lov gjør det sikkert ingentign siden du velger å bruke din orginale key siden du har orginalen på cd. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 det du kan gjøre er da å finne en torrent som du laster ned. om den er lagt ut uten lov gjør det sikkert ingentign siden du velger å bruke din orginale key siden du har orginalen på cd. Gode forslag, men finner ikke torrent på programmet... Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 skal vi se. da bruker du enten cdene som du har eller begynner å bruke et annet program som du slipper å bruke cden på Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) ok Endret 10. februar 2011 av rubbels94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå