viking-chan Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Pappa trenger en laptop. Han er ikke akkurat en avansert bruker, og kommer stort sett til å bruke Word, surfe på nettaviser/mail og kanskje lagre noen bilder. Han sliter litt med synet, så en skjerm som er god å se på er greit. Han foretrekker å ha en butikk å forholde seg til, og det som er nærmest dem er en Elkjøp. De har funnet en Packard Bell Easynote til 5100,-, men skulle helst ha funnet en som var enda billigere. Noen forslag? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Toshiba Satellite C660 er den billigste 15-tommeren jeg fant som har en moderne prosessor, 3990 kroner. Den absolutt billigste 15-tommeren jeg fant er eMachine E528 hos Elkjøp, 2895 kroner. Du kan sikkert finne billigere maskiner dersom du går ned i skjermstørrelse. Bruk Prisjakt.no, sett ønsket skjermstørrelse, velg forhandler om ønskelig ...bingo. Endret 7. februar 2011 av thomit 1 Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Takk for svar, Thomit Jeg er rimelig grønn på dette selv - hvor mye har prosessortypen egentlig å si? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Til den bruken som pappa har; minimalt. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Hehe, OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå